Коли ваша робота залежить від того, наскільки добре ви комунікуєте з людьми, ви багато дізнаєтеся про те, як вести розмови, і про те, що більшість з нас не вміє добре спілкуватися. Селеста Хедлі працювала радіоведучою протягом десятиліть і знає, що робить бесіду чудовою: чесність, лаконічність, ясність та вміння слухати. У своєму виступі на конференції TED вона ділиться 10 корисними правилами для кращого спілкування. «Йдіть до людей, говоріть з ними і уважно слухайте» – говорить вона. – І, найголовніше, будьте готові дивуватися».
-
Не робіть кілька справ одночасно. Не думайте про сварку з начальником або про те, що приготувати на вечерю. Якщо хочете закінчити розмову, зробіть це, але не продовжуйте бесіду, думаючи про щось своє. Будьте присутніми в розмові на 100 відсотків.
-
Кожна розмова має стати для вас можливістю дізнатися щось нове., адже кожна людина знає щось, чого не знаєте ви. Вам завжди є чого повчитися.
-
Ставте відкриті питання. Дійте, як справжні журналісти. Починайте свої питання зі слів «що», «де», «коли» і «як». Це дозволить отримати розгорнуту відповідь і краще зрозуміти співрозмовника.
-
Стежте за перебігом розмови. Відпускайте думки та ідеї, які приходять вам у голову під час розмови. Часто ми перестаємо слухати, коли вигадуємо питання або спогади.
-
Якщо чогось не знаєте, зізнайтеся в цьому. Не бійтеся визнавати, що чогось не знаєте. Це краще, ніж намагатися виглядати всезнайкою.
-
Не порівнюйте свій досвід з досвідом співрозмовника. Кожна історія унікальна. Розмова не повинна перетворюватися на вашу саморекламу.
-
Не повторюйте сказане — це звучить поблажливо і стомлює. Уникайте повторення однієї і тієї ж думки різними словами.
-
Уникайте зайвих деталей. Людей не цікавлять точні дати, імена та інші деталі. Їм цікаві ви та ваша історія.
-
Слухайте. Вміння слухати є найважливішою навичкою для хорошої розмови. Будьте уважні до співрозмовника і слухайте його.
-
Будьте лаконічними. Як казала сестра Селести Хедлі: «Хороша розмова як мініспідниця: достатньо коротка, щоб зацікавити, але достатньо довга, щоб прикрити найважливіше».
Чесність, лаконічність, ясність і вміння слухати співрозмовника — це запорука гарної розмови. Використовуйте ці правила, щоб покращити свої навички спілкування і насолоджуватися кожною бесідою.
22 ключових принципи та наміри застосування Ненасильницької комунікації
Батьки і підлітки: 7 ідей, як покращити комунікації
Джерело фото Depositphotos
Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram
Якщо ви зареєстрований користувач і хочете додати коментар то вам потрібно увійти, або ви можете додати коментар нижче анонімно.