5 листопада школярі із 44 навчальних закладів 20 областей України стали справжніми мотиваторами екологічних змін. Організатори Всеукраїнського фестивалю соціальної реклами WASTE MANAGEMENT SCHOOL RECYCLING провели показ робіт та оголосили результати конкурсу, у якому взяло участь 75 команд.

Переможці конкурсу:

Налаштування на сортування
Петрова Яна із Сєвєродонецького міського Центру дитячої та юнацької творчості

Zero Waste – життя без зайвих витрат та сміття попередження утворення відходів
Бєлоус Євгеній із Комунального закладу «Лисичанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 27 Лисичанської міської ради Луганської області»

Свідомість
Буток Андрій із Центру технічної творчості та комп’ютерних технологій

СІТІЛАЙТ
Осауленко Євгеній із опорного закладу «Зіньківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1 Зіньківської районної ради Полтавської області»

Переробка смiття – шлях до чистої природи
Порохня Олександр із комунального закладу «Розсошенська гімназія Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області»

СПЕЦІАЛЬНА НОМІНАЦІЯ ДЛЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ
Базилюк Ніка із Модельної школи «Dreams & Emotions Models Yuzhne»

Юні активісти створювали ролики, постери та зовнішню соціальну рекламу заради інформаційної екопросвіти, а також з метою нагадування людям про їхні негативні дії для планети.  

«Цього разу ми вирішили попередньо не купувати подарунки, оскільки хотіли придбати те, що потребує конкретна школа. Тому переможці конкурсу отримали сертифікати на суми від тисячі до 5 тисяч гривень. За умовами, на ці кошти вони можуть обрати будь-яку річ, що принесе користь для свого навчального закладу. Таким чином, учасники можуть не тільки зробили внесок у формування екологічної культури та свідомості в Україні, але й своєю активністю принести користь своїй школі», – коментує Ксенія Ренчковська, очільниця Міжнародного молодіжного руху «School Recycling World» в Україні.

До розгляду учасникам пропонували три теми: сортування сміття як ресурс, цінність відповідального споживання і рух Zero Waste (життя з мінімальним продукуванням сміття).

«Визначати переможців було досить складно, оскільки кожна робота унікальна і варта уваги. Ми із захопленням переглядали кожен ролик, постер та борд. Тому спільним рішенням дійшли залишити посилання на роботи на сторінці нашого сайту, аби кожен охочий зміг зарядитися рішучістю до екодій. Хочу подякувати кожному активному школяреві за проявлену ініціативу та роботу над її креативною реалізацією», – додає Юлія Мархель, засновниця Міжнародного молодіжного руху «School Recycling World».

Головний організатор фестивалю – Міжнародний молодіжний рух «School Recycling World» за сприяння Міністерства освіти і науки України, Національного еколого-натуралістичного центру та підтримки генерального партнера – компанії PepsiCo Україна, яка допомагає розвивати культуру свідомого поводження з відходами.