Заступник міністра освіти та науки Андрій Вітренко розповів в інтерв’ю Укрінформу, що іноземні колеги на зустрічах відзначають високий рівень підготовки українських школярів. Він також підкреслив, що проблема освітніх розривів українських учнів справді є, але вона не найгірша у Європі, і що це заслуга наших вчителів.
Вітренко зазначив, що проблема освітніх розривів дійсно є, але вона не найгірша в Європі.
«Коли ми були на різноманітних зустрічах високого рівня з нашими колегами з міністерства освіти різних країн, європейських і США, то вони відзначали високий рівень підготовки наших дітей. Вони казали: "Ми не знаємо, що ви з ними робите, але вони молодці". Те, що якість освіти треба принаймні не втрачати, – це аксіома», – розповів Вітренко.
Він додав, що Україна вперше у світовій історії, попри активну фазу бойових дій, не зупинила освітній процес. Водночас попри два роки ковіду, а потім воєнних дій, школярі на міжнародному дослідженні PISA-2022 мали кращі результати, ніж, наприклад, Греція. Посадовець підкреслив, що це заслуга освітян, які показали силу української освіти.
Однак, Міністерство, звісно, визнає наявність проблеми і тому за дорученням Верховної Ради України Кабінет Міністрів взяв зараз у роботу Національну програму подолання освітніх втрат і розривів. За словами Вітренка, така програма на даний час власне формується.
«Освітні розриви були завжди. Тобто канікули – це також освітній розрив. Коли втрачається динаміка сталості освітнього процесу, то це завжди розрив. Тому потрібно надолужувати, але спочатку необхідно дослідити, провести якісне, величезне, загальнонаціональне дослідження», – зауважив Вітренко.
{{read_more|Читайте також| 6222, 6290}}
Джерело фото Depositphotos
Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram