У світі, за даними звіту ЮНЕСКО, не вистачає 44 мільйони вчителів. Серед країн у списку також і Україна. Проте освіта зараз – не тільки виклики, а й можливості як для тих, хто навчається, так і для тих, хто навчає. Та ці можливості потрібно побачити, і ми готові їх відкрити для вас. Саме тому, команда українських освітян, серед яких найкращі педагоги-практики, підготувала програму менторства для майбутніх учителів (як складову практики студентів 4-х курсів педагогічних спеціальностей), аби покращити практичні навички підготовки здобувачів вищої педагогічної освіти, підвищити престижність роботи в школі та показати великі можливості сучасної освіти для української молоді.

«Перший рік роботи в школі нелегкий для студентів. З власного досвіду можу сказати, на початку вчителювання нерідко зіштовхувався з тим, що не всі були готові приділяти мені час, чогось навчати, допомагати. У таких умовах було складно побачити якусь перспективу. Тому наш проєкт покликаний допомогти студентам здобути перший досвід вчителювання, але не травмуючий, а досвід-перспективу»,

каже Владислав Штегельський, координатор проєкту.

 

Отже, про що цей проєкт, пояснення від самих розробників:

Проєкт «MentorMe» має на меті впровадження системи підготовки вчителів, яка відповідає сучасним освітнім трендам та забезпечує якісну підготовку студентів відповідно до цінностей НУШ. Ми розширюємо можливості практики та запроваджуємо менторство, щоб майбутні вчителі були готові до викликів у професії, стали частиною освітянської спільноти ще під час навчання в університеті.

Що пропонує програма менторства?

  • Долучення до спільноти найкращих вчителів та вчительок України.
  • Менторство. Як менті ви отримаєте особистого ментора – досвідченого вчителя, який буде вас підтримувати та допомагати протягом усього періоду практики.
  • Можливість самостійно формувати власну освітню траєкторію та розвиватись у тому напрямі, який важливий для вас.
  • Унікальну можливість поглибити знання в інноваційних методиках навчання.
  • Тренінги та курси від провідних вчителів та вчительок України.

«Проєкт відкриває унікальні можливості для особистого та професійного зростання. Тут майбутні вчителі не лише зможеш розвиватися як майбутній вчитель, а й отримаєш підтримку на шляху до своєї мети. Тож, це шанс не лише навчатися, але й стати частиною команди, що змінює обличчя української освіти» 

– ділиться Владислав

Особливо приємним бонусом для учасників проєкту стане – додаткова стипендія протягом п'яти місяців!

Не менш цікавим є і склад команди проєкту «MentorMe» – це група справжніх професіоналів та зірок педагогіки:

  1. Владислав Штегельський – методист, вчитель історії, півфіналіст GTPU-2021. 
  2. Катерина Молодик – Заслужена вчителька України, переможниця конкурсу «Вчитель року-2021». 
  3. Артур Пройдаков – Виконавчий директор фонду MriyDiy, учитель української мови та літератури. Переможець GTPU - 2021, фіналіст світової премії Global teacher prize – 2023. 
  4. Людмила Таболіна – вчителька української мови та літератури. Фіналістка GTPU-2020, півфіналістка світової премії Global teacher prize - 2023. 
  5. Лідія Поворознюк – методистка, учителька української мови та літератури. Фіналістка GTPU-2021. 
  6. Людмила Макодзей – вчителька англійської мови, PhD в галузі педагогіки, дослідниця питань менторства в освіті.

Тож, якщо ви студент – не втрачайте цей шанс, а хутчіше заповнюй реєстраційну форму !

https://forms.gle/FBR5KLAQ5T4BnGPJ9  (відбір учасників відбуватиметься на основі мотиваційного листа) до 10-го лютого 2024.

Наразі в проєкті вже готові брати участь школи Києва – Educator, Liko-School, M’Andryk, MriyDiy, Midgard, а також Київський столичний університет імені Бориса Грінченка та Педагогічний факультет УДУ ім. Михайла Драгоманова.

Команда проєкту вже працює аби розширювати ініціативу та долучати державні школи та навчальні заклади з інших областей. Також в рамках проєкту плануються додаткові активності й заходи для майбутніх вчителів та вчительок з усієї України.

Проєкт «MentorMe» реалізується ГО «Освіта 360» за підтримки Street Child

Читайте також
Давос 2024: перспективи та загрози штучного інтелекту

Давос 2024: перспективи та загрози штучного інтелекту

Нові технології стали однією із основних тем Всесвітнього економічного форуму
22.01.2024 1

Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram