Батько Стенлі Чжуна, 18-річного інженера Google, розповів, якого правила він дотримувався у вихованні свого сина. За його словами, найголовніше, що дорослі можуть дати дітям – надати свободу дій і підтримувати за потреби. Своїм підходом до виховання сина він поділився з CNBC. Він підкреслив, що завдяки тому, що завжди підтримував сина у його захопленнях, йому вдалося досягти таких успіхів.
Стенлі Чжун – не пересічний 18-літній підліток. Він також не пересічний програміст в Google.
Стенлі закінчив середню школу Ганн в Пало-Альто, Каліфорнія. З 18 коледжів, до яких він подавався, 16 відхилили його заявку чи поставили в лист очікування. Натомість компанія Google, яка запропонувала хлопцю рівень L4, на один щабель вищий за початковий. Це тимчасова посада, через рік Стенлі планує вступати до Техаського Університету.
Єдиний, хто був не здивований цією пропозицією, це батько Стенлі Нан Чжун.
«Він пише код з 10 років. Тому я не здивований, що Google запропонувала йому роботу.
Нан Чжун, який також працює в Google як менеджер з програмної інженерії, каже, що ніколи не змушував Стенлі вчитися програмування і тим паче не наполягав на високих оцінках в школі.
Його головне правило при вихованні свого сина – залишати свободу дій.
«Якщо Стенлі хотів щось дослідити, ми допомогали. Якщо він хотів піти якимось конкретним шляхом, ми освітлювали шлях. Як далеко йти, як швидко йти, чи змінювати напрямок – завжди вирішував він сам, – сказав Нан Чжун.
Батько наголосив, що завжди поважає рішення сина, незважаючи ні на що. За його словами, чим би не схотів займатись Стенлі, батьки надають ресурси для швидкого просування, але за все інше відповідає хлопець сам.
Батьки завжди цікавились у сина, чого йому не вистачає та що потрібно зробити краще, аби все спрацювало. Чжун-старший запевняє, що дітей потрібно підтримувати, особливо в моменти невдач, аби вони не відчували себе в розпачі, як виправити ситуацію.
Попри те, що сам Нан також працює в Google, він зазначив, що не має стосунку до працевлаштування свого сина, адже не має доступу саме до відділу, в якому працює Стенлі. Чоловік розповідає, що шлях Стенлі почався пʼять років тому, коли він запустив електронний підпис RabbitSign. Стартап привернув увагу рекрутера Google, але хлопець був занадто молодий, щоб розглядати пропозицію.
Але така ситуація не здивувала Чжуна-старшого, адже він бачив, як його син з 10 років займався програмуванням. Тож по закінченню середньої школи він знову повернувся до пропозиції Google.
Професор психології в Річард Вайзман з Університету Хартфордшира) і автор книжки «The Luck Factor» запевняє, що дітей можна спонукати до досягнення успіху завдяки чотирьом речам:
- нагадувати їм використовувати нові можливості,
- довіряти своїй інтуїції,
- зберігати оптимістичний настрій та
- бути витривалими.
Стратегії Нана Чжуна відповідають дослідженням експертки з токсичного батьківства Дженніфер Брехені Воллес, яка стверджує, що діти, які найбільше схильні до успіху у дорослому житті, виховуються в парадигмі «здорового прагнення успіху».
В таких дітей є самомотивація до успіху і вони не вважають, що їх досягнення визначають їхню цінність як людини. Ви як батьки можете сприяти розвитку цих якостей, але... діти мають відчувати, що ви їх цінуєте безумовно, а не за їхні нагороди і досягнення.
Іншими словами, діти повинні знати, що вони мають значення.
«Почуття значущості діє як захисний щит, який пом'якшує стрес, тривогу і депресію, – підкреслює Воллес. – Це не означає, що ті, хто має здорове прагнення до успіху, не зазнають невдач. Але почуття значущості діє як буй, який витягує їх з дна на поверхню і робить їх стійкими»
Підтримуючи свою дитину під час складних етапів в житті, ви запевняєте їх, що вони можуть відновитися після невдач, сказала Воллес. Наприклад, коли Стенлі отримав відмови від більшості університетів, Нан почав виступати за більшу прозорість університетів у їхніх рішеннях щодо вступу абітурієнтів.
{{read_more|Читайте також| 1927, 5800}}
Джерело фото CNBC
Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram