Osvitanova.com.ua

Результати міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 вразили майже всю країну: Україна посіла 41 місце серед 80 країн-учасниць за рівнем математичної грамотності. 

«Дослідження показує, що 36% наших 15-річних учнів не досягають навіть базового рівня знання з математики. Тобто вони мають проблеми із завданнями, де потрібно використовувати прості стратегії розв’язування, процентні співвідношення, оперувати дробами й десятковими числами. Результати PISA-2018 показали, що ми маємо системно працювати над розвитком математичної грамотності в українських школярів», – наголосила Ганна Новосад, Міністр освіти і науки України. 

У 2018 році у фокусі була читацька грамотність і Україна, разом з іншими 7 країнами (Румунія, Молдова, Йорданія, Республіка Північна Македонія, Ліван, Аргентина, Саудівська Аравія), взяла участь в паперовій версії. Але вже у 2021 році у фокусі PISA буде математична грамотність і українські школярі будуть проходити моніторинг в електронній формі. Як до цього готуватися? 

За результатами видно масштабність проблеми і в України є ще час, щоб активізуватися задля кращих результатів у 2021 році!

30 січня понад 240 вчителів математики з 22 областей України зібралися в Liko-School на Всеукраїнській конференції для вчителів математики «Впровадження змішаного навчання математики в українських школах – виклики та можливості» від Global Innovative Online School. А ще близько 27 тисяч користувачів переглядали live-трансляцію в режимі онлайн. На конференції була присутня Міністерка освіти і науки України Ганна Новосад. Вона взяла участь в дискусійній панелі на тему: "2020/2021 - рік математики", а саме відзначила важливість розуміння математики та розвитку математичного мислення в учнів.

Онлайн-запис дискусійної панелі переглядайте у нашому YouTube-каналі - https://www.youtube.com/watch?v=aJmuU0YS8WA

Майбутнє математики в Україні

“Рік математики - це дуже символічне підкреслення того, що десь у нас є проблема і ми хочемо докласти всіх зусиль, щоб покращити математичну грамотність школярів України. Ще до проведення дослідження вчителі математики розуміли, що учні мають певні проблеми з математичною компетентністю, але ніхто не розумів до кінця масштабу проблеми. Ті результати, які ми отримали в грудні, є надзвичайно тривожними для нас як для суспільства, яке хоче розвиватися та бути прогресивним”, - пояснює Ганна Новосад.

Під час панелі Ганна Новосад наголосила, що уряд вирішив почати з того, щоб політично підкреслити необхідність дискусії щодо року знань математики в суспільстві. 30 січня 2020 року, на Всеукраїнській конференції для вчителів математики від GIOS, Ганна Новосад урочисто повідомила про підписання Президентом Володимиром Зеленським Указ «Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні».

“Ми хочемо підготувати дійсно дієвий план заходів щодо того, як навчати, та разом з вами покращувати знання з математики”, - зазначає Міністерка.

Впровадження змішаного навчання

“До 10 класу я навчалася в провінційній школі в Вінницькій області. Мені відомо, який рівень освіти, у тому числі математичної, в невеликих містах та звичайних школах. Результати PISA показали, що різниця між навчальними досягненнями учнів, які навчаються в великих містах та мають кращі соціально-економічні умови, і дітьми, які живуть в сільській місцевості, складає 2,5 роки. Це абсолютно неприпустима ситуація в суспільстві, яке хоче називатися справедливим і демократичним.” -  наголошує пані Ганна. 

Те, що ми робимо майже рік - впроваджуємо систему змішаного та онлайн навчання на основі платформи GIOS, - може змінити ситуацію та допомогти учням покращити рівень знань.

Річні курси математики для дітей всіх класів з 5 по 9, які розроблені в ігровій формі, допомагають школярам краще зрозуміти та добре запам‘ятовувати пройдений матеріал. 

“Змішане навчання - це те, що надзвичайно важливо. Дитині потрібно взаємодіяти із вчителем та зі своїми однолітками, обмінюватися думками та розуміти один одного. Але, з іншого боку, я вважаю, що онлайн - це невід'ємна частина нашого життя, що потрібно поступово впроваджувати в навчальний процес. Я дуже хочу, щоб платформа GIOS була якісним вирішенням проблеми математичної компетентності учнів та впровадження змішаного навчання”, - додала пані Ганна.

Одразу після панельної дискусії, під час конференції, на очах всіх присутніх учасників та гостей, був підписаний меморандум про співпрацю онлайн-платформи GIOS та МОН. Завдяки підтримці Міністерства, ми готові впевнено заявити: змішане навчання буде крокувати Україною до кожного містечка та селища!

Слідкуйте за новинами GIOS та приєднуйтеся до наступних подій разом з нами! 

Дивіться запис онлайн-трансляції конференції для вчителів математики тут:

💻 https://www.facebook.com/GIOS.school/posts/1079776325710096

💻 https://youtu.be/Hzx448IBuh4

Переходьте на сайт GIOS та дізнавайтеся більше про те, як долучитися до платформи, як ми працюємо та які курси маємо: https://gioschool.com/ 

Чи була інформація корисною для вас? Більше цікавого ви зможете знайти на нашій сторінці у Facebook. 

 

Поширити у соц. мережах: