Osvitanova.com.ua

Аби читання було в школі в радість, його форми варто урізноманітнювати, перетворюючи на гру. Переглянемо, які форми існують і які ви ще не застосовували.

1. Індивідуальне читання. Учні читають кожний окремо.

2. Хорове читання. Всі учні читають вголос разом.

3. Ланцюжкове читання. Учні читають по 1-2 речення.

4. Вибіркове читання. Учні читають найважливіше речення чи абзац, або відповідь на питання вчителя.

5. Читання в особах. Декілька учнів виразно читають в особах, наприклад, казку. 

6. Читання «Дощиком». Учні читають вголос. Коли вчитель каже злива, то читають голосніше, коли дощик уповільнюється, то тихіше.

7. Читання «Сонечком». Учні читають виразно і повільно, акцентуючи закінчення кожного слова. 

8. Читання «Блискавка». Учні читають текст про себе у звичайному для себе темпі. За командою «Блискавка» вони прискорюють темп читання впродовж 20-30 секунд. Після цього переказують текст або відповідають на питання вчителя.

9. Читання «Хвиля». Учень починає читати у довільному темпі вголос, поступово збільшуючи силу голосу. Після того, як дійде до максимуму, зменшує темп і силу.

10. Читання «Небо і земля». Учні починають читати мовчки або вголос у довільному темпі. За командою «Небо» припиняють читати і помічають очима місце, де зупинились. Тепер очі необхідно відірвати від тексту. За командою «Земля» продовжити читати від поміченого місця.

11. Читання «Буксир». Учні починають читати текст мовчки. Одночасно з ними виразно і голосно цей самий текст читає вчитель, або учень. Її чи його темп має бути дещо швидшим від середнього. Читаючи за вчителем чи учнем, решта дітей має встигати читати мовчки.

12. Читання «Спринт». Незнайомий текст учні мають переглянути очима. Тепер вони кладуть пальці на початок рядка і рухають ними до кінця тексту вертикально від рядка до рядка.

13. Читання «Розвідка». Вчитель пише на дошці складні чи незрозумілі слова. Після обговорення значення та наголосу діти мають знайти їх в тексті.

14. Читання «Фініш». Після команди «Старт» учні мають дочитати до вказаного вчителем місця в тексті якомога швидше. 

15. Повторне читання. Текст читається в нормальному темпі (2-3 абзаци). Діти стежать. Звучить команда: «Повтор!». Діти перечитують хором на великій швидкості.

{{read_more|Читайте також| 3219, 2270}}

Джерело фото Depositphotos

Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram

Поширити у соц. мережах: