Osvitanova.com.ua

Коли йдеться про мотивацію учнів, виникає запитання: чи вистачає лише одного бажання для успіху? У статті «Student Motivation Is a Perennial Concern. What Are We Missing?», опублікованій на EdWeek у січні 2025 року, Ларрі Ферлаззо (Larry Ferlazzo) розкриває причини, чому учні знижують зусилля навіть за наявної мотивації. Автор статті – вчитель англійської мови та соціальних наук у Luther Burbank High School, Сакраменто, Каліфорнія. Написав або долучився як редактор до12 книг, серед яких «Helping Students Motivate Themselves: Practical Answers To Classroom Challenges», «The ESL/ELL Teacher’s Survival Guide» та «Building Parent Engagement In Schools».

Учні зазвичай бажають успішного майбутнього, але здійснюють недостатньо зусиль. Це можна порівняти з дорослими, які хочуть змінити свої звички або схуднути, але рідко дотримуються цілей.

Одна з причин – відсутність досвіду успіху. Учні можуть виконувати завдання довгий час, але не отримувати бажаних результатів. Зміни звичок також потребують довгострокової роботи.

Ферлаззо наводить кілька рекомендацій, які можуть допомогти учням ставати успішними:

Пояснюйте користь навчання: Вказуйте, як знання застосовуються в житті.

Встановлюйте поступові цілі: Маленькі кроки створюють чуття прогресу.

Залучайте учнів до відповідальності: Ролі в класі зміцнюють впевненість.

Відзначайте успіхи: підкреслюйте зроблені зусилля і хваліть за них. 

Надавайте конкретний зворотний зв’язок: Прикладом може слугувати: «Сьогодні ти зробив завдання швидше і впевненіше».

Мотивація не є гарантією результату. Потрібно зосередитися на «мистецтві маленьких кроків» і допомагати учням відчувати смак успіху, підкреслюючи результати їхніх зусиль.

{{read_more|Читайте також| 6745, 936}}

Джерело фото Depositphotos

Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram

Поширити у соц. мережах: