Оголошено імена експертів та дати вебінарів для батьків та вчителів у межах проєкту «Живі письменники. Як говорити з дітьми про війну та мир».
Нещодавно команда фахівців із лабораторії дитячого читання «БараБука» НЦ «Мала академія наук України» та експертів-освітян і психологів ГО «Смарт освіта» шляхом голосування обрали 40 книг, які увійдуть до третього тематичного посібника для батьків та освітян. Окрім посібника, підсумком проєкту стануть відео та текстові матеріали під тегом #якговоритиздітьмипровійну, а також 5 вебінарів для батьків та освітян від топових експертів.
«Коли команда експерток і експертів рік тому проводила вебінари на тему «Як говорити з дітьми про війну», ми лише розпочали пошук відповідей та інструментів. Хотілося б звісно, щоб за цей час війна закінчилася, і нам не довелося би наново проводити ці розмови. На жаль, реальність зараз інша, проте нам вдалося назбирати велику кількість важливих порад, систематизувати інформацію, також з'явилися нові фахівці, залучені до наших проєктів. І зараз ми з новими силами і з більшою впевненістю можемо розповідати і ділитися своїми напрацюваннями із освітянами, батьками, бібліотекарями.
Тому ці вебінари є не просто продовженням минулорічної серії вебінарів під тегом #якговоритиздітьмипровійну, які ми вам також радимо передивитися, вони є поглибленням і розширенням теми. Уважний читач може помітити, що у теперішній темі ми додали дуже важливе слово: «Як говорити з дітьми про війну та МИР». Адже нам зараз дуже важливо перефокусовувати увагу дітей на позитив. Тобто ми не лише знаходимо вихід із потенційно травматичних ситуацій, але і переспрямовуємо дітей на майбутнє, яке хочемо бачити. Цими інструментами в умовах дитинства війни ми можемо розбудовувати позитивну картину світу майбутнього для дітей», – Тетяна Стус, керівниця лабораторії дитячого читання «Барабука».
Презентація апробованих методичних рекомендацій «Живі письменники: Як говорити з дітьми про війну та мир» як результату пошуків інструментів і способів осмислення та усвідомлення досвіду війни, спільного бачення щодо висвітлення теми війни в сучасній українській літературі.
Модераторка – Тетяна СТУС, керівниця лабораторії дитячого читання «Барабука» НЦ «МАНУ».
Спікерки:
Галина ТИТИШ, очільниця ГО «Смарт освіта», журналістка; Світлана РОЙЗ, психологиня проєкту, письменниця; Анна ТРЕТЯК, методистка лабораторії дитячого читання, головна редакторка сайту «БараБука», письменниця.Вебінар «Аналіз видань, які стосуються тем бойових дій, травм, втрат, а також тих, що торкаються важливих у контексті війни аспектів життя, для дітей віком 4-8 років. Вікові особливості сприйняття та проговорювання травматичного досвіду. Практичні поради від психологинь проєкту».
Модераторка – Тетяна СТУС, керівниця лабораторії дитячого читання «Барабука» НЦ «МАНУ».
Спікерки:
Анна ТРЕТЯК, методистка лабораторії дитячого читання, письменниця; Світлана РОЙЗ, психологиня проєкту, письменниця; Анжела ФОКІНА, директорка БФ Катерини Білоруської.Вебінар «Аналіз видань які стосуються тем бойових дій, травм, втрат, а також тих, що торкаються важливих у контексті війни аспектів життя, для дітей віком 9-13 років. Вікові особливості сприйняття та проговорювання травматичного досвіду. Практичні поради від письменниць».
Модераторка – Тетяна СТУС, керівниця лабораторії дитячого читання «Барабука» НЦ «МАНУ».
Спікери:
Ольга КУПРІЯН, методистка лабораторії дитячого читання, письменниця; Анастасія МУЗИЧЕНКО, методистка лабораторії дитячого читання; письменниця. Галина ТКАЧУК, письменниця, бібліотекарка; Євгеній ШЕЛЕСТ, історик, педагог.Вебінар «Аналіз видань, які стосуються тем бойових дій, травм, втрат, а також тих, що торкаються важливих у контексті війни аспектів життя, для підлітків від 14 років. Вікові особливості сприйняття та проговорювання травматичного досвіду. Практичні поради від психологинь проєкту».
Модераторка – Тетяна СТУС, керівниця лабораторії дитячого читання «Барабука» НЦ «МАНУ».
Спікерки:
Галина ТКАЧУК, письменниця, бібліотекарка; Юлія ІЛЮХА, письменниця; Вікторія САМОХВАЛ, психотерапевтка.Вебінар «Як говорити про війну та мир із дітьми з досвідом вимушеної еміграції. Особливості життєвого досвіду «втечі», «втрати дому», «адаптації» тощо, зміни в картині світу та шляхах самоідентифікації».
Модераторка – Тетяна СТУС, керівниця лабораторії дитячого читання «Барабука» НЦ «МАНУ».
Спікерки:
Ольга КУПРІЯН, методист лабораторії дитячого читання, письменниця; Марія ШУБЧИК, керівниця програми «Валізка з книжками», Гете-інститут; Ольга ДУЖАК, педагогиня, письменниця (Німеччина).Проєкт реалізується завдяки Українському інституту книги.
{{read_more|Читайте також| 4452, 4552}}
Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram