Жартівники часто є природженими лідерами. Вони також є особистостями, які надзвичайно потребують уваги. Тому робота з ними полягає в тому, щоб спрямувати їхню енергію та потребу в увазі в більш позитивне річище. Нижче thoughtco.com наводить кілька ідей, які ви можете використати, щоб налагодити комунікацію з цими унікальними дітьми у вашому класі.
Якщо ви помітили, що учень часто жартує на уроках і зриває заняття, першим кроком має стати розмова з ним поза класом. Поясніть, що хоч він і має чудове почуття гумору, його дії призводять до того, що інші учні втрачають концентрацію і пропускають важливу інформацію. Переконайтеся, що учень розуміє ваші очікування. Також запевніть його, що у нього буде час для жартів, але не під час важливих уроків.
Існує два типи жартівників. Перші використовують гумор, щоб привернути увагу до себе, інші – щоб відвернути увагу від себе і свого нерозуміння навчального матеріалу. Ця порада спрацює лише з першим типом: учнями, які бажають бути поміченими. Звертайте на них увагу, викликайте їх частіше до дошки, запитуйте їх, коли вони тягнуть руку догори. Якщо ж вони використовують гумор, щоб приховати своє нерозуміння, натомість надайте їм додаткову допомогу, переконайтеся, що вони не відстають у класі.
Як уже зазначалося, жартівники надзвичайно прагнуть уваги. Це прагнення може мати як конструктивний, так і деструктивний характер. Ваше завдання – допомогти їм спрямувати їхні жарти та енергію на щось вартісне. Наприклад, ви можете попросити учня стати вашим «класним помічником». Також ви можете залучити його до діяльності поза класом, як, наприклад, участь у шкільній виставі або організація шоу талантів.
Ви повинні встановити у своєму класі межі того, що є доречним, а що ні. Будь-які жарти, які мають на меті образити інших людей, принизити певну расу чи стать, використати недоречні слова чи дії, є неприйнятними, і потребують швидкого реагування.
Тут вже ви самі вирішуєте, наскільки ваш сміх є доречним. Іноді не сміятися буває важко, але пам'ятайте, що ваш сміх може бути сприйнятий як знак заохочення. Жартівник може продовжувати жартувати, ще більше дезорганізовуючи клас. В інших випадках ваш сміх може покласти край жартам. Ваша увага та прийняття його гумору можуть навпаки допомогти учневі відчути, що він помічений, заспокоїтися і знову включитися у навчальний процес. Однак тут немає єдиного правильного рішення, все залежить від особистості учня.
Якщо жодне попереднє рішення не працює, тоді лишається тільки відсадити їх від друзів. Однак пам'ятайте, що це може мати кілька різних наслідків. Не маючи перед ким жартувати, групи підтримки, вони припиняють свої жарти та включаються в заняття, стають зосередженими. Але також є ймовірність, що учень може втратити інтерес до заняття загалом. Тому уважно стежте за ситуацією, щоб переконатися, що потреби всіх учнів задоволені.
Важливо відрізняти безневинний гумор від деструктивної поведінки. Для деяких учнів навіть один жарт, що залишився непоміченим, може спричинити негативну поведінку. Однак інші учні можуть час від часу вставляти кумедні коментарі, не порушуючи дисципліну у класі. Якщо ви реагуєте однаково на обидві ситуації, вас можуть сприйняти як несправедливого або позбавленого почуття гумору вчителя.
Переклад з англійської www.thoughtco.com/deal-with-a-class-clown-7606
За переклад дякуємо Галині Вселюбській
{{read_more|Читайте також| 6167, 6164}}
Джерело фото Depositphotos
Приєднуйтесь до нашої сторінки й групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram