Раз на тиждень ми відправляємо для вас дайджест з найкращими публікаціями

Семінар Оскара Бреніф'є для освітян

Освіта Нова 26 Травня 2019 Київ 1444

Запитання та відповіді — основа роботи освітян.

Ми ставимо запитання дітям і отримуємо запитання від них. Відповідаємо та оцінюємо відповіді. Оскільки запитування — це щоденна рутинна практика для освітян, нам особливо важливо вдосконалюватися в мистецтві ставити запитання:

▪ Слідкувати за тим, що ми самі, як викладачі, ментори, організатори навчального процесу, не тікаємо від запитань дітей. Не ігноруємо жодні з них. Тому що коли ми робимо це — ми втрачаємо довіру дітей. А ще — даємо їм зрозуміти, що їх цікавість та запити у цьому житті нікому не важливі. А як наслідок, вбиваємо інтерес до пізнання себе, улюбленого предмету і загалом світу.

▪ Вчитися помічати, коли дитина ухиляється від відповіді на поставлене запитання. І через нове запитання допомагати їй врешті дійти до відповіді. Так, діти отримують можливість зрозуміти себе і наблизитися до відповідальності за себе та свої погляди. Люди не можуть бути відповідальними, якщо вони не можуть сформувати власну точку зору стосовно запитання і висловити її. У такому разі їм нема за що відповідати.

▪ Потренуватися бути більш точним у запитаннях, які ми ставимо дітям. Усвідомлювати ціль кожного з наших запитань: уточнити позицію дитини, показати нелогічність у її словах, окреслити інший кут під яким дитина може подивитися на об’єкт дослідження. А отже спонукати до мислення.

▪ Навчитися якісно інтерпретувати відповіді дітей. Тобто розуміти саме те, що вони хотіли нам сказати. Адже інакше у нас не вийде якісно взаємодіяти з ними. Ситуація в якій викладач не розуміє дитину, а дитина викладача — неприпустима для процесу навчання.

▪ Максимально розвинути свою гнучкість, терплячість, здатність приймати неблизькі ідеї і навчитися контролювати свої емоції. Щоб бути здатним створити для найрізноманітніших дітей простір, в якому можна помилятися, чесно висловлювати свою думку і рухатися у власному темпі. Поступово складаючи максимально повну і широку картинку світу.

Семінар поділений на три частини:
- Робота Оскара Бреніф’є з освітянами
- Практичний урок зі старшими підлітками
- Аналіз та рефлексія двох попередніх частин

Оскар Бреніф'є — директор Паризького інституту практичної філософії, майстер простих і влучних, інколи максимально незручних запитань, що підштовхують людей до пошуку важливих відповідей. Автор серії книжок для дорослих та дітей «Мистецтво мислити».

ОРГАНІЗАЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ
26 травня, 10:00-14:00
“Майбутні” (вул. Притисько-Микільська, 5)
Вартість: 1200 грн
Реєстрація: https://bit.ly/2VN1mzG
Більше про програму: http://maibutni.com.ua/brenifier-teachers/


Організатор: Майбутні - IWonder

26 Травня 2019

10:00 - 14:00

Prytysko-Mykilska, 5, Kyiv, Ukraine, 04655

https://www.facebook.com/events/429158824320068/

Залишити відгук

0/2000 символів використано

Якщо ви зареєстрований користувач і хочете додати коментар то вам потрібно увійти, або ви можете додати коментар нижче анонімно.


Майбутні - IWonder

Prytysko-Mykilska, 5 Kyiv,

+38(099)073-71-48

http://www.maibutni.com.ua/teens/

https://www.facebook.com/maibutni/

Написати повідомлення
Події