Батьки та вчителі б’ють тривогу – з кожним роком діти втрачають інтерес до навчання. Їм стає нудно і нецікаво. Як бути? Змушувати? Пояснювати? Переконувати? Наша відповідь інша – спробуйте їх зацікавити. short.media підібрав для вас short-7 веб-квестів із різних галузей знань. Навчання може бути захопливим. Переконайтеся самі.

 ІСТОРІЯ.«ЦИВІЛІЗАЦІЯ ЕПОХИ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ»

  • учасникам слід вивчити інформацію про Середньовіччя та вибрати для себе  ту чи іншу роль (лицарі, духовенство, міщани, селяни)  

  • об’єднатися в групи за інтересами

  • виконати завдання з додатків до сторінки

  • захистити проект (підготувати до публікації у веб-квесті)

 

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. «ТВОРЧІСТЬ ПАВЛА ТИЧИНИ»

  • учні діляться на 4 групи: біографи, теоретики, аналітики, блогери. У кожній групі по 5 осіб

  • перед кожною групою – по 2 завдання, для виконання яких надають відповідну літературу та відеоматеріали

  • блогери після закінчення проекту мають зробити блог

МАТЕМАТИКА. «СВІТ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР»

  • учні діляться на 3 команди: дослідники призм, пірамід і тіл

  • кожна команда виконує завдання, користуючись наданими джерелами

  • результати роботи подають у вигляді мультимедійної презентації (PowerPoint)-звіту. Під час його створення можна використовувати схеми, ілюстрації, фрагменти відеороликів тощо.

ГЕОГРАФІЯ. «ТУРИСТСЬКА ПОДОРОЖ ІТАЛІЄЮ»

  • квест – віртуальна мандрівка Італією

  • учні діляться на 4 команди: історики, мистецтвознавці, кулінари, спортсмени

  • вивчають поставлені завдання та розподіляють обов’язки

  • результат квесту – новий туристський маршрут, який слід розмістити на карті

ФІЗИКА. «ВІД НЬЮТОНА ДО СУЧАСНОСТІ»  

  • квест для учнів 8-9 класів під час вивчення законів Ньютона

  • учні діляться на 2 команди та обирають ролі (історик, експериментатор, лірик, теоретик)

  • потрібно виконати запропоновані завдання

  • підсумок роботи – презентація

БІОЛОГІЯ. «ЗАХИСТИ СЕБЕ ВІД ТУБЕРКУЛЬОЗУ»

  • головні теми для вивчення: які органи може вражати туберкульоз (крім легень), виявлення, діагностика та профілактика

  • учні діляться на 4 групи (біологи, дослідники, лаборанти, науковці) по 5-6 осіб

  • кожна група отримує завдання та розподіляє їх між учасниками

  • презентація як підсумок роботи

ІНФОРМАТИКА. «КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА»

  • учні діляться на 3 групи (аніматори, мультиплікатори, художники)

  • кожна группа має виконати 3 завдання (вивчити інформацію, пройти тест, заповнити таблицю)

  • результати роботи оформляють як власну веб-сторінку