Батьки та вчителі б’ють тривогу – з кожним роком діти втрачають інтерес до навчання. Їм стає нудно і нецікаво. Як бути? Змушувати? Пояснювати? Переконувати? Наша відповідь інша – спробуйте їх зацікавити. short.media підібрав для вас short-7 веб-квестів із різних галузей знань. Навчання може бути захопливим. Переконайтеся самі.
|

|
ІСТОРІЯ.«ЦИВІЛІЗАЦІЯ ЕПОХИ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ»
-
учасникам слід вивчити інформацію про Середньовіччя та вибрати для себе ту чи іншу роль (лицарі, духовенство, міщани, селяни)
-
об’єднатися в групи за інтересами
-
виконати завдання з додатків до сторінки
-
захистити проект (підготувати до публікації у веб-квесті)
|
|
|

|
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. «ТВОРЧІСТЬ ПАВЛА ТИЧИНИ»
-
учні діляться на 4 групи: біографи, теоретики, аналітики, блогери. У кожній групі по 5 осіб
-
перед кожною групою – по 2 завдання, для виконання яких надають відповідну літературу та відеоматеріали
-
блогери після закінчення проекту мають зробити блог
|
|

|
МАТЕМАТИКА. «СВІТ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР»
-
учні діляться на 3 команди: дослідники призм, пірамід і тіл
-
кожна команда виконує завдання, користуючись наданими джерелами
-
результати роботи подають у вигляді мультимедійної презентації (PowerPoint)-звіту. Під час його створення можна використовувати схеми, ілюстрації, фрагменти відеороликів тощо.
|
|

|
ГЕОГРАФІЯ. «ТУРИСТСЬКА ПОДОРОЖ ІТАЛІЄЮ»
-
квест – віртуальна мандрівка Італією
-
учні діляться на 4 команди: історики, мистецтвознавці, кулінари, спортсмени
-
вивчають поставлені завдання та розподіляють обов’язки
-
результат квесту – новий туристський маршрут, який слід розмістити на карті
|
|

|
ФІЗИКА. «ВІД НЬЮТОНА ДО СУЧАСНОСТІ»
-
квест для учнів 8-9 класів під час вивчення законів Ньютона
-
учні діляться на 2 команди та обирають ролі (історик, експериментатор, лірик, теоретик)
-
потрібно виконати запропоновані завдання
-
підсумок роботи – презентація
|
|

|
БІОЛОГІЯ. «ЗАХИСТИ СЕБЕ ВІД ТУБЕРКУЛЬОЗУ»
-
головні теми для вивчення: які органи може вражати туберкульоз (крім легень), виявлення, діагностика та профілактика
-
учні діляться на 4 групи (біологи, дослідники, лаборанти, науковці) по 5-6 осіб
-
кожна група отримує завдання та розподіляє їх між учасниками
-
презентація як підсумок роботи
|
|

|
ІНФОРМАТИКА. «КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА»
-
учні діляться на 3 групи (аніматори, мультиплікатори, художники)
-
кожна группа має виконати 3 завдання (вивчити інформацію, пройти тест, заповнити таблицю)
-
результати роботи оформляють як власну веб-сторінку
|