1️⃣ Заповнити профіль правильно.
У кожного користувача є профіль на біржі. Важливо заповнити його на 100% (на особистій сторінці відображається показник у відсотках)
2️⃣ Обрати вакансію і скласти грамотний супровідний лист.
Коли профіль готовий, відстежуйте вакансії й подавайте заявки на ті, що вас зацікавили. Відгукуйтеся тільки на релевантні вашому досвіду вакансії.
☝🏻Якщо вакансія відповідає усім вимогам (підходить за навичками, свіжа, з невеликою кількістю кандидатів і клієнт виглядає адекватним) — це шанс.
3️⃣ Пройти інтерв’ю з клієнтом.
Інтерв’ю бувають двох видів — відео та голосові. У більшості випадків вони проходять у скайпі.
Схема співбесід з клієнтами на Upwork:
клієнт називає себе, розповідає про компанію та вимоги до кандидата; клієнт просить вас розповісти про релевантний досвід; клієнт просить розповісти про те, як ви могли б вирішити його запит; укладання угоди: обговорюються технічні моменти — оплата, терміни, графік роботи, очікування сторін.50 на 50 — дзвінок закінчується укладанням угоди або клієнт бере час для роздумів. Якщо відповідь позитивна — вітаю, вас найняли! 🎉