Найвагомішим чинником, що негативно впливає на результати навчання учнів в умовах дистанційного навчання, є відсутність «живого спілкування».
Про це свідчать відповіді вчителів, які взяли участь у дослідженні якості дистанційної освіти, проведеному Державною службою якості освіти.
Так, понад 70% вчителів початкових класів і понад 60% викладачів базової школи переконані, що найбільш негативно на результати навчання учнів впливає відсутність живого спілкування між учителями та учнями.
На другому місці за негативним впливом учителі початкових класів називають невміння дітей самостійно вчитись.
Натомість учителі базової та старшої школи на друге місце поставили зниження мотивації учнів до навчання.
На третьому місці серед причин негативного впливу педагоги називають відсутність в учнів постійного доступу до швидкісного інтернету.
Найменше педагогів причиною зниження результатів навчання учнів вбачають в особливостях виконання своїх професійних обов’язків, як-от брак зворотного зв’язку щодо навчального поступу дітей, відсутність відповідних навичок роботи з технологіями онлайн-навчання та використання різних електронних платформ та каналів зв’язку з учнями.
{{read_more|Читайте також| 5592, 5642}}
Джерело фото Depositphotos
Приєднуйтесь до нашої сторінки й групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram