Креативність уже давно стала новою валютою у світі маркетингу та бізнесу. Сьогодні серед величезного інформаційного потоку помітний і успішний лише той бренд, який здатний виділятися на фоні інших, реалізувавши яскраві і нестандартні задуми. Креативність допомагає бути більш гнучким, швидше адаптуватися до нових умов і приймати правильні стратегічні рішення в кризових ситуаціях. Creativity.ua підготувало добірку фільмів, які допоможуть розвинути креативність, надихнуть та систематизують процес мислення і генерації ідей.
Неможливо уявити сучасний світ без реклами, вона повсюди. Вміти створювати і впроваджувати рекламні продукти — це гарантія затребуваності і успішності. На жаль, такий талант не завжди можна розгледіти з першого погляду, тому потрібно постійно доводити свою унікальність. Про всі хитрощі успішного маркетингу і його темну сторону нам розповість фільм, знятий Арамом Раппапортом в жанрі мелодраматичної комедії.
Головне не те, що знаходиться всередині, а те, як це подано, який має імідж, історію і найважливіше — рекламу. Цей вислів можна сміливо вважати девізом усього фільму.
Головний герой кінострічки — молодий чоловік з безліччю ідей і амбіцій, який вигадав грандіозний проект для однієї з найбільших компаній, що виробляє газовані напої. На шляху до його втілення герою потрібно об’єднатися зі своєю колегою і налагодити з усіма в компанії хороші відносини. А в сфері маркетингу, як відомо, не все так просто. Найчастіше особиста вигода стоїть у колег на першому місці, а для того, щоб досягти успіху, деякі готові піти на все.
Після автокатастрофи головний герой Кріс набуває дивовижного дару — безсмертя. Однак він має змиритися з тим, що його кохана дружина все ще смертна і так чи інакше одного разу покине його світ. Так і трапляється. Жінка кінчає життя самогубством і, на жаль Кріса, потрапляє в пекло. Але не був би він справжнім чоловіком, якби не намагався її визволити.
Фантастична мелодрама, знята за однойменною книгою Річарда Метісона, показує глядачам казковий світ головних героїв. Сюжет фільму нагадує давньогрецький міф про Орфея, що спустився в потойбічне царство за своєю коханою Еврідікою. Автор піднімає в картині одну з найскладніших тем — таємницю життя і смерті, і вдається до цілої серії знакових візуальних образів: живопис епохи Відродження, творчість прерафаелітів, картини Далі і триптихи Босха, що чергуються з біблійними мотивами.
Фільм нагадує стару істину: наш світ — це те, про що ми думаємо, і з наших думок народжуються дії.
Згідно з сюжетом фільму, Бен Уїтакер (Роберт де Ніро), досить упевнений у собі, але дуже нещасний вдівець пенсійного віку, який шукає собі нове заняття. Сидіти вдома і займатися звичними для людей похилого віку справами він не збирається, адже його активна і вічно юна натура не дозволяє йому це робити. Бен хоче спробувати свої сили в чомусь зовсім незвичному і новому. Він потрапляє на стажування до Джулс Остін (Енн Гетевей) — керівниці інтернет-видання про моду і красу. Джулс має свій погляд на бізнес і онлайн-журналістику. Але Бен не звик просто підкорятися — він бажає ділитися досвідом і новими ідеями.
Комедійна картина американського майстра сімейних муві Ненсі Маєрс стала однією із найцікавіших і найбільш важливих робіт в її кар’єрі. Працюючи над розважальною стрічкою, режисерка змогла добре розкрити такі гострі проблеми суспільства, як неможливість пенсіонерам реалізовувати себе незалежно від віку, а також невміння сучасного молодого покоління прислухатися до досвіду старших людей.
У фільмі глядачі можуть спостерігати за професіоналізмом PR-служб, іміджмейкерів і багатьох осіб, які обслуговують політичну еліту, зокрема президента США. Ціла команда стежить за його словами та діями, прораховуючи кожен крок і продумаючи кожну деталь, адже на носі вибори.
Згідно з сюжетом фільму, спеціаліст із зв’язків із громадськістю Конрад Брін вигадав, як відвернути увагу людей від сексуального скандалу, пов’язаного з американським президентом. Головний герой запропонував, натомість, привернути увагу громадськості до небезпечної загрози, а що може бути страшніше за війну. Конрад на пару зі своїм колегою організовують аферу світового масштабу, імітуючи війну. Якщо президент грамотно усуне загрозу, то це стане величезним плюсом до його передвиборчої компанії. «Усе навколо реклама, а президент — товар», — звучить фраза в кінці фільму. Сьогодні це стало дійсно так. Будь-яка акція, яка проводиться за участю президента, — це реклама за рахунок продуманих дій політтехнологів.
Кінострічка, яку можна сміливо віднести до жанру політичної сатири, знята режисером Баррі Левінсоном на основі роману Ларрі Бейнхарта «Американский герой». Цей фільм показує глядачам залаштунки політичного Олімпу і демонструє ідеальний приклад того, як політтехнологи маніпулюють думками людей.
40-річні Біллі і Нік все своє життя займаються продажами. Та новий комп’ютерний світ руйнує їх кар’єру. Намагаючись довести, що вони не відстали від життя, головні герої кидають виклик долі і вирішують влаштуватися в комп’ютерну компанію. Не без проблем, але їм це вдається. Причому, аж в Google! Отримати доступ в цей фантастичний світ — лише половина справи. Друзі-торговці розуміють, що рівень їх знань, м’яко кажучи, невисокий. На новому місці їх куратором стає один із менеджерів Google, який взяв їх на стажування. Точніше, просто вирішив трохи «покреативити», адже ці двоє сильно відрізнялися від інших претендентів. Головним героям доведеться витримати конкуренцію з найкращими технічними геніями.
Загалом, нехитру тему режисер Шон Леві обіграв новими фарбами, і вийшла доволі цікава комедія. Крім того, це шикарний проморолик від компанії Google, яка частково фінансувала цю кінострічку. До речі, декілька раз у фільмі засвітився один із засновників Google — Сергій Брін.
Джерело фото pexels.com
Читайте також 5 супертехнік для розвитку креативності в дітей і дорослих
Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram