Дитячий фонд ООН UNICEF оприлюднив звіт згідно з яким, під час пандемії третина дітей у всьому світі, а це 463 мільйони дітей, не отримали доступ до дистанційного навчання після закриття шкіл через пандемію коронавірусу.

Згідно з даними ЮНІСЕФ, режими ізоляції, які вводилися в різних країнах, щоб стримати поширення коронавірусної інфекції, торкнулися приблизно 1,5 млрд дітей через закриття шкіл.

«463 мільйони дітей, чиї школи закрилися через COVID-19, не були забезпечені дистанційним навчанням», – зазначила виконавчий директор UNICEF Генрієтта Фор.

За її словами, наслідки цієї глобальної освітньої кризи будуть відчуватися ще не одне десятиріччя. Загалом же закриття шкіл в період пандемії торкнулося 1,5 мрд школярів.

У звіті наголошується нерівність між регіонами (аналізувалися дані 100 країн). Так найбільше постраждали школярі в країнах Африки на південь від Сахари, де принаймні половина всіх студентів не може бути охоплена дистанційним навчанням. У Південній Азії труднощі з освітнім процесом виникли, щонайменше, у 147 млн ​​дітей.

Хоча цифри у звіті представляють сумну ситуацію щодо відсутності дистанційного навчання під час закриття шкіл, UNICEF попереджає, що ситуація, швидше за все, набагато гірша. Навіть коли у дітей є технології та інструменти вдома, вони можуть не мати можливості дистанційно вчитися на цих платформах через домашні чинники на кшалт роботи по господарству чи відсутності підтримки з боку батьків.

Джерело фото Pexels

Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram