Дослідження PISA показують, що у багатьох країнах збільшується розрив між найслабшими та найсильнішими учнями у читацькій компетентності.

Про це йдеться у випуску “PISA у центрі уваги” на ресурсі “PISA Ukraine”.

Зокрема, середній показник успішності зменшився, а розриви в результатах із читання збільшилися в Австралії, Фінляндії, Ісландії, Кореї, Нідерландах, Словацькій Республіці та Швеції. Зменшення середніх показників здебільшого пов’язане з різким падінням рівня найслабших учнів.

“Утішна новина полягає в тому, що майже в усіх країнах / економіках учні з високими результатами розширюють свій репертуар навичок, оскільки збільшується попит на більш складні процеси читання.

Читайте також: Добірка освітніх коміксів для дітей українською

Однак тенденції результативності учнів із низьким рівнем успішності та збільшення диспропорцій між досягненнями різних груп учнів у багатьох країнах викликають занепокоєнняУчні, які потребують додаткової підтримки та уваги, повинні бути виявлені на ранньому етапі, щоб гарантувати, що прогалини в навчанні, що спостерігаються сьогодні, не стануть причиною більшої соціальної та економічної нерівності в майбутньому зазначають дослідники.

Повністю з дослідженням можна ознайомитись у документі нижче:

Нагадаємо, дослідження PISA показало, що формувальне оцінювання зменшує тривожність учнів через математику.