Osvitanova.com.ua

Дітям важко довго зосереджувати увагу на одному об'єкті. Тому якщо вони лише вивчатимуть правила та виконуватимуть вправи, дивовижного ефекту годі й чекати. То що ж робити? Потрібна зміна діяльності! Тому в таких випадках рекомендовано через кожні 20 хвилин уроку робити невеликі перерви та давати учням можливість пограти. Звісно, ми не можемо витрачати урок на звичайні забавки, тож і ігри будуть розвивальні.  

Ігри викликають цікавість та пробуджують активність, дають можливість учням проявити себе у захопливих видах діяльності. А ще вони сприяють швидкому запам'ятовуванню слів та речень, тому при вивченні мови вони просто незамінні! Саме тому Наурок пропонуємо вам 7 ефективних та динамічних ігор для занять з англійської мови. 

Word race (Гонка слів)

Мета: закріпити раніше вивчені слова; зробити урок більш жвавим та динамічним. 
Час: 15–20 хвилин.
Етапи гри: 

Учні об'єднуються у дві команди. Учитель крейдою ділить дошку навпіл. Зверху пише тему змагання («Adjectives», «Body parts», «Color names», «Animal names», «Professions» тощо). Учні по черзі виходять до дошки та записують у колонку своєї команди по одному слову, що стосується теми. Правильно написане слово = +1 бал; помилково написане слово = –1 бал. Підказувати одне одному не можна. На виконання завдання дітям дається 15 хвилин. Підрахунок результатів та визначення команди, що перемогла.

Simon says (Саймон каже)

Мета: розвинути у дітей уважність та покращити сприйняття іноземної мови на слух.
Час: 15–20 хвилин.
Етапи гри:

Одна людина (бажано, щоб це був/була викладач/-ка) грає роль Саймона і стає обличчям до учасників. Саймон говорить команду англійською мовою, а діти виконують її (приклади команд наведено нижче). Діти мають бути дуже уважними: якщо вчитель не говорить фразу «Simon says», вони не повинні виконувати команду.  Хто прослухав команду, вибуває з гри. Для того, щоб ускладнити гру, потрібно постійно пришвидшувати темп і давати дітям складніші команди.  Перемагає найуважніша дитина.

Running Dictation (Диктант, що біжить)

Мета: покращити у дітей пам'ять та правопис слів англійською мовою; повторити граматичні та лексичні конструкції; розвинути навички читання та аудіювання.
Час: 30–35 хвилин.
Етапи гри:

Учитель обирає будь-який невеликий текст (не більше, ніж на півсторінки). Цей текст потрібно роздрукувати і повісити на дошку в класі. Примірників текстів має бути стільки ж, скільки й команд. Об'єднайте учнів у кілька невеликих команд (по 5-6 осіб).  Один із учнів має підійти до тексту та запам'ятати його частину. Далі повертається до своєї команди та диктує фрагмент, що запам'ятав. Інші учасники групи записують сказане.
ВАЖЛИВО! Диктувати текст на ходу не можна: потрібно спершу повернутися до команди і лише тоді говорити. У процесі гри учитель може плескати у долоні, що означатиме, що команді час змінити гравця.  Перемагає та команда, що першою написала текст і зробила при цьому найменше помилок. Краще, коли текст написано зовсім без помилок.

Fly swatters (Мухобійки)

Мета: повторити вивчені лексеми та пожвавити процес навчання.
Час: 20–25 хвилин.
Етапи гри: 

Учитель готує картки з новими словами (або зі словами для повторення) і прикріпляє їх до дошки.  Клас за допомогою лічилки англійською мовою визначає суддю, який буде рахувати бали команд.

Учні об'єднуються у дві команди та стають у дві шеренги. Учитель видає мухобійки (можуть бути скручені трубочкою аркуші) двом учням, які стоять попереду.  Викладач називає лексему українською мовою, а учні мають якнайшвидше вдарити по картці із перекладом цього слова англійською («прихлопнути муху»). Якщо учень швидко та правильно обрав слово, він приносить своїй команді один бал. Далі дитина передає мухобійку наступному гравцю своєї команди. Учень із другої команди стоїть біля дошки доти, доки не вдарить першим по слову. Якщо учень помиляється (неправильно обирає слово) команда втрачає один бал. Визначення переможців гри. Перемагає та команда, яка отримала більше балів. 

Rhyme mime (Мім рим)

Мета: повторити вивчені лексеми та збільшити словниковий запас.
Час: 30–35 хвилин.
Етапи гри: 

Діти об'єднуються у дві команди. Один гравець вигадує два слова, що римуються, але не повідомляє їх дітям.
Приклади римованих слів: Ship – trip, hot – pot, sew – throw, sign – shine, snob – slob, cat – bat, sweet – eat. Далі хтось із учнів грає роль міма та намагаєтьс за допомогою рухів пояснити загадані слова. На пояснення двох слів дається 3 хвилини, тобто по півтори хвилини на пояснення. За кожне вгадане слово команда отримує один бал. Діти мають ставити запитання міму лише англійською, а він не повинен говорити («спілкуватися з командою» можна лише рухами). Потім  слова відгадують гравці другої команди (принцип той самий).  Усі гравці команди мають спробувати себе у ролі мімів. Після цього гру можна завершувати. Підрахунок результатів та визначення команди-переможця.

Примітка. Якщо одна команда не вгадує одне чи два слова за 3 хвилини, то можна дати можливість іншій команді відгадати ці ж слова. За кожне вгадане слово команди-суперника діти отримують один бал. Це може допомогти підключитися менш активним учням.

Map Reading (Читання карти)

Мета: покращити знання з географії та повторити лексику (географічні назви).
Час: 25–30 хвилин.
Етапи гри: 

Учні об'єднуються у дві команди та стають у дві шеренги. Діти по черзі підходять до карти без написів та пишуть маркером географічні назви англійською мовою (країни, столиці, моря та океани). Яку саме назву зараз треба написати, вирішує вчитель. Учень має обмежений час – одну хвилину.  Якщо учень так і не встиг позначити назву на карті, це має зробити наступний гравець, після чого він записує ще одну назву. За правильне написання однієї географічної назви команда отримує один бал.  Визначення команди-переможця.

Classroom Energizers video (Енерджайзери класу)

Мета: покращити пам'ять та словниковий запас учнів, підняти дітям настрій.
Час: 7–10 хвилин.
Етапи гри: 

Учитель вмикає відео з дитячою піснею англійською мовою. Діти повторюють рухи за героями відео та підспівують (пісню варто вивчити заздалегідь). Якщо хтось не вивчив слова, не страшно. Він може повторювати рухи героя із відеоряду та намагатися запам'ятати текст. Здається, що слів багато, але чимало рядків повторюється. Учитель повинен рухатись і співати разом із дітьми. Також він має слідкувати за тим, чи правильно діти вимовляють слова.

{{read_more|Читайте також| 1075, 2116}}

Джерело фото Depositphotos

Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram

Поширити у соц. мережах: