Osvitanova.com.ua

Не важливо, скільки часу дитина витрачає на дорогу до школи, – цей шлях завжди можна урізноманітнити кумедними розвитковими іграми. Проєкт “Дружня школа” пропонує кілька варіантів ігор на уважність, в які можна гратись, ідучи на уроки.

Чим корисні ігри дорогою? Насамперед, це можливість поспілкуватись із дитиною в легкій формі, підняти настрій і їй, і собі. Також прості завдання допоможуть краще прокинутись, запустити мислення, увімкнути увагу і прийти на уроки\на роботу бадьорим та готовим до праці. Щоденні невеликі тренування з часом не тільки покращать уважність, а й розвинуть пам’ять, реакцію та логічне мислення дитини.

ЖОВТА МАШИНА

Фото: автор –  Depositphotos

Гра проста: дитина помічає авто жовтого кольору, каже “жовта машина” і торкається до супровідника пальцем. Якщо супровідник швидше помічає авто – робить те саме. Мета – помітити дорогою якомога більше авто жовтого (синього, зеленого, червоного) кольору. Для більшого азарту можна вести рахунок і щоранку визначати переможця. Гра розвиває спостережливість та реакцію.

Я БАЧУ ЩОСЬ…

Фото: автор – Depositphotos

У світі ця гра більше відома як “I spy with my little eye…”. Хтось стає спостерігачем і каже: “Я бачу тут щось, що починається на літеру С”. Другий гравець має вгадати, що ж побачив спостерігач. Тоді гравці міняються ролями. Під час цієї гри дитина не тільки вчиться уважно дивитись навколо, а й аналізувати, що ж привабило спостерігача.

ХАТКА, ЯКУ ЗБУДУВАВ ДЖЕК

Фото: автор –  Depositphotos

Гра відповідає відомому віршику – спершу дитина називає будинок, потім за порядком щось живе і неживе. Усі названі об’єкти повинні бути пов’язані між собою та утворювати єдиний логічний ланцюжок. Складність – щоразу в правильному порядку повторювати всі елементи, коли додає новий. Ця гра тренує уважність, пам’ять та вчить ефективно будувати логічні зв’язки.

У всі ці ігри можна гратись як під час пішої прогулянки до школи, так і їдучи транспортом.

Використані ресурси:

5 ігор, які можеш побавитись без смартфону у транспорті, lviv.com

Тетяна Павліченко, журналістка проєкту “Дружня школа”, спеціально для “Нової української школи”

Цей матеріал був створений за фінансової підтримки Європейського Союзу та Міністерства закордонних справ Фінляндії. Висловлені в цьому матеріалі думки жодним чином не відображають офіційний погляд Європейського Союзу чи Міністерства закордонних справ Фінляндії.

Поширити у соц. мережах: