Osvitanova.com.ua

ThinkGlobal – мережа інноваційних шкіл, які є простором для впровадження глобальних освітніх змін та розвитку освіти в Україні. За два роки існування ThinkGlobal відкрилися 23 освітні локації в різних куточках нашої країни: Києві, Львові, Харкові, Хмельницькому, Тернополі, Вінниці та Рівному.

ThinkGlobal – мережа інноваційних шкіл, які є простором для впровадження глобальних освітніх змін та розвитку освіти в Україні. За два роки існування ThinkGlobal відкрилися 23 освітні локації в різних куточках нашої країни: Києві, Львові, Харкові, Хмельницькому, Тернополі, Вінниці та Рівному.

 

https://www.facebook.com/ThinkGlobalUA/
http://thinkglobal.xyz/

 

Тут думають глобально

Усе почалося з того, що засновник ThinkGlobal Богдан Олександрук шукав навчальний заклад для власних дітей. Так з'явилась ідея надати дітям в Україні такий рівень освіти, який вони могли б отримати за кордоном. Згодом ідея переросла у мікрошколу, де навчалися діти Богдана та однодумців, які підтримали концепцію інноваційної школи. Уже за два роки стрімкого розвитку Богдану разом із командою вдалося вирости до цілої мережі і відкрити 23 школи по всій Україні.

Нам вдалося створити школи, куди діти дійсно хочуть ходити

Богдан Олександрук, засновник ThinkGlobal: 
«Досягти того, що маємо зараз, нам дозволили дві речі. Перше – це стартаперський дух: ми досі позиціонуємо себе, ніби тільки починаємо. І друге – це екосистемна логіка: ми хочемо розвивати компанію за рахунок створення можливостей для тих, хто прагне долучитись до розвитку освіти». 

Крістіна, очільниця локації у м. Київ: 
«Пам'ятаю, як ми відкрили нашу першу освітню лабораторію (ми так називаємо першу школу), у ній навчалося 10 студентів. Було нелегко, бо ми розуміли, адже усвідомлювали, що несемо відповідальність за майбутнє дітей, за їхню освіту. Та ми наполегливо робили свою справу, і зараз горджуся тим, що я першопроходець у нашій мережі. Пишаюся результатами, яких нам вдалося досягти за ці 2 роки». 

 

У ThinkGlobal рік роботи – за 3 роки. Усі завдання треба виконувати швидко. І тільки коли ти розумієш, що задача складніша за твої можливості, тоді й відбувається розвиток. Найбільше задоволення працівники отримують, коли роблять те, чого ніколи не робили, те, що є надскладним і навіть нереальним. Але це дуже драйвить і мотивує. 

Ми звикли, що наші задачі складніші за можливості 

Олена, HR:
«Ми за інноваційний підхід у всіх процесах школи: у навчанні, у сприйнятті дітей, у ставленні до дитини як до особистості. І такий же підхід до роботи в офісі: живемо у процесі перевірки гіпотез, не беремо чужий досвід, а експериментуємо. У нас є мета, далі шукаємо шляхи її втілення, потім обов'язково перевіряємо, з якими ризиками і проблемами можемо зіткнутися. Це дуже нетрадиційні методи і підходи, але для нас це природно».

Євгенія, координатор напрямку «School Management»:
«У нас особливе ставлення до помилок у компанії. Помилка — це цінний та якісний зворотний зв'язок від зовнішнього світу. Особливо в ситуаціях, коли задача здається в рази складнішою за твої можливості. Визнання помилки є потужним поштовхом до пошуку креативних рішень. 
Проте важливо навчитися знаходити шляхи вирішення помилок, уміти зробити правильні висновки щодо прийнятих рішень та «заплатити» при цьому невелику ціну. Звісно, це є можливим лише у середовищі, де культивують сміливість до визнання своїх помилок». 

У ThinkGlobal є можливість віддаленої роботи для працівників офісу. Кожен може вибрати для себе комфортний графік у залежності від посади. 

У кінці кожного місяця проходить зустріч усього бек-офісу, де кожен працівник упродовж 4-5 хв. розповідає про виконану роботу. Це важливо, щоб усі синхронізувалися та визначитися, хто чим буде займатися наступного місяця. Також є окремі щотижневі зустрічі кожної команди з керівниками для узгодження ключових моментів. Решту часу працівники можуть планувати самостійно. Але варто відзначити, що така свобода дорівнює відповідальності – у задачах, проектах та дедлайнах. Тут важливий результат.

У нас свобода працівників дорівнює їх відповідальності 

Яніна, упорядник навчальних процесів: 
«Ми працюємо у парадигмі "зауваження-пропозиція". Складно працювати за моделлю "зауваження-емоції", коли вам говорять, що ви робите не так. Зовсім інша справа, коли роблять зауваження і пропонують допомогу та свої ідеї для вирішення проблеми».

ThinkGlobal за демократичний підхід як в освітніх процесах, так і в роботі з командою. Це стосується волевиявлення, отримання фідбеку, поглядів на розробку уроку, вибору методу навчання тощо. Аналогічне ставлення і до дитини-студента. Оганізаційна структура тут пронизана демократичністю – це створює можливості не тільки для вертикального, а й для горизонтального зростання. 

Наша організаційна структура пронизана демократичністю 

Надія, очільниця локації у м. Львів: 
«Працівникам у нашій школі подобається, що немає авторитарного підходу до дітей, як іноді буває у школах. Наших учителів не лякає рух уперед, постійні зміни та оновлення. Навпаки, вони люблять розвиток, не бояться змін. Ми не працюємо за старими конспектами  нас це не влаштовує. Удосконалення програми, розкладу, процесів – це невід'ємна частина нашої роботи». 

 

10 жовтня ThinkGlobal святкує день народження. Це привід зібратися разом та весело провести час поза роботою. Зазвичай усі працівники з очільниками виїжджають на пікнік. Кілька разів на рік проводяться корпоративи для всього офісу. Також у кожної команди ThinkGlobal є свої традиції. Наприклад, академічна команда кожної п'ятниці створює для себе кінозал в аудиторії та переглядає різнотематичні лекції.

Тетяна, викладач та завкафедри: 
«Це щастя, коли ти знаходишся у колі однодумців, з якими можеш говорити про все. Мені дуже подобається спілкування з "іншими" викладачами. З тими, які мають сміливість дивитися на речі інакше, готові відходити від стандартів та шаблонів, експериментувати». 

 

 

Дмитро, директор із розвитку: 
«Нам не підходять люди, які хочуть обміняти свій час на гроші. Які не сприймають нашу концепцію і не бачать у ній цінності. Нам потрібна людина, яка дійсно хоче займатися освітою і прагне позитивних змін. Нам не підходять безвідповідальні та безініціативні – люди, які не відчувають відповідальності за межами своєї кімнати і не готові виходити за рамки посадових інструкцій, щоб, наприклад, виправити помилку».

Ключове у будь-якій освітній організації — це викладач, оскільки головне, що відбувається взагалі в освіті, відбувається між викладачем і його студентом. Ось чому у ThinkGlobal пішли шляхом трансформації мислення викладачів. 

Якщо школа хоче, щоб її випускники мислили, як підприємці чи управлінці, вони мають у когось цього навчитися. Тому перед початком кожного навчального року ThinkGlobal проводить інтенсивний курс навчання для викладачів. Його основне завдання – показати, що таке мислення управлінця. 

Ось чому досить часто у ThinkGlobal беруть на роботу молодих людей без досвіду: студентів із педагогічною освітою або людей зі сфери неформальної освіти. Також це можуть бути світчери — люди, які взагалі ніколи не працювали у сфері освіти. Головне – наявність мислення управлінця. А отримати педагогічну освіту світчерам можна і дистанційно. 

Викладачі нової генерації змінюють світ 

Ірина, HRD:
«ThinkGlobal створює нові можливості для викладачів. У наших функціях як HR-команди не лише робота з HR-процесами, а й популяризація професії викладача. Щоб зробити її більш привабливою, ми розробляємо багато проектів, створюємо комфортні умови праці та можливості для реалізації академічної свободи. Про наших викладачів дбають не тільки очільники, але й People Partners і Education Partners бек-офісу, які завжди готові допомогти та підтримати. Ми прагнемо, щоб наші викладачі були щасливими у своїй професійній діяльності — навчанні студентів, організації олімпіад, фестивалів досягнень та інших прогресивних заходів».

 

Тетяна, викладач та завкафедри: 
«Мене надихає спілкування зі студентами. Вони змінюються з початку навчання, достатньо легко та вільно почуваються на заняттях, можуть навчити тебе новому. Студенти дуже круті та активні у спілкуванні, підтримують багато ідей. Тут я маю можливість подолати дистанцію та поводити себе зі студентами так, ніби ми друзі зі спільними інтересами, а не спілкуватися виключно у рамках "викладач-учень"».

Хочете бути частиною команди, яка змінює систему освіти?
Долучайтеся до формування нового покоління українців разом із ThinkGlobal!

Поширити у соц. мережах: