Ми бачимо два ключових завдання школи, особливо молодшої. Перше - дати академічні навички письма, читання, рахування, мови. Друге - навчити вчитися, розширити кругозір та зберегти інтерес і допитливість дітей. Над ними і працюємо.
Третину часу ми працюємо кросспредметно - вивчаємо світ і творимо без прив'язки до певного предмету. Так, весь рік розбитий на 6 періодів тривалістю 3-7 тижнів кожен, де за основу взято навколишній світ і життя людей в ньому. Кожний період має ключову тему:
1. природа осені,
2. природа зими,
3. природа весни та літа,
4. Суспільствознавство,
5. Україна,
6. Культура.
Навколо цих тем ми й живемо: проводимо поїздки, польові дослідження, придумуємо тексти, записуємо їх, потім разом читаємо, ставимо сценки, разом розмірковуємо.
Щомісячний план навчання по академічній шкільній програмі майстер органічно вплітає їх у процес. Наприклад, по записаному дітьми тексту даються граматичні завдання для кожного віку. У польових дослідженнях даються завдання з математики, свої для кожного класу.
Половину часу в школі діти проводять в цікавих, живих справах, які вони розуміють (ми на це сподіваємося). Паралельно - навчаючись читати, писати, рахувати, пізнаючи природу навколо і ще багато нового.
Коментарі 1
Igor Kasyanchuk
супер
Якщо ви зареєстрований користувач і хочете додати коментар то вам потрібно увійти, або ви можете додати коментар нижче анонімно.