Наша школа - це втілення нашої спільної з дітьми мрії.
Сьогодні є можливість обирати програми, ускладнення та покращення так, щоб обраний шлях навчання був цікавим для дітей.
МИ ВПЕВНЕНІ:
- всі діти талановиті (головне зняти почуття страху, зробити учня впевненим та навчити його вірити у свої сили);
- важлива відкрита перспектива (сприятливий мікроклімат, заохочення та мотивація);
- потрібно приділяти більше уваги процесу, тоді покращується і результат;
у цінністі активності кожного (акцентуємо увагу на потребу внеску кожного в колективний результат);
- можливо розкрити сильні сторони кожного (можливість розпізнати сильні сторони учнів, говорити про них - це могутній стимулюючий засіб в руках вчителя для формування самоповаги у учнів);
- треба демонструвати віру в учнів (віра вчителя в учня надає йому більше сили ніж оцінки);
- у необхідності "емоційних прогладжувань" (констатація найменших успіхів);
- у необхідності застосування авансування (психологічна установка на майбутній успіх);
- треба давати шанс (заздалегідь підготовлена ситуація, за якої учень одержує можливість раптом для себе розкрити свої можливості);
- важлива загальна радість (емоційний відгук колективу на успіх одного);
- потрібна стратегія (концентруємо увагу на минулих успіхах щоб сприяти новим);
- потрібен аналіз минулого успіху;
- важливе повторення та закріплення успіху (повернення до успішно виконаних завдань, тоді при виконанні нових учні припускаються значно меншої кількості помилок);
- стратегія: робимо процес навчання відчутним (оцінки не завжди є показником дійсного рівня знань дитини. Вчитель повинен знайти можливості для покращення результатів);
- альбом чи папка досягнень (в жодному разі не порівнюються з іншими);
- оплески, винагороди, виставки…
- позитивна ізоляція для невпевнених учнів (коротка вчительська підтримка та увага);
- самовизнання учнем своїх досягнень.