Технологізація освітнього процесу створює нові виклики для педагогів. З появою штучного інтелекту постає багато запитань, труднощів і водночас перспектив. Які нові можливості та виклики ШІ принесе у світ освіти, як це може змінити освітній процес?
Про це говорили на воркшопі для освітян, дослідників та небайдужих до майбутнього освіти «Штучний інтелект:на що здатні технології?», ініційованому ліцеєм «Educator» та Бізнес-асоціацією освітніх закладів у рамках проєкту «Mental Labs», реалізація якого стала можливою завдяки локальній субсидії від федеральної компанії GIZ за дорученням Федерального уряду Німеччини.
Спікери воркшопу
Ірина Стефанська, засновниця ліцею Unique School, співзасновниця методичного центру Unique Method. Спікерка зазначила, що важливо навчити дітей якісно взаємодіяти зі штучним інтелектом. Вчителям необхідно визначити, як і чого навчати, зокрема більше звертати увагу на розвиток метанавичок (надуміння), зокрема усвідомленості, емпатії, неупередженості, гнучкості, креативності, інтегрального та критичного мислення та ін.
Яніна Хіжінська, академічна директорка ліцею Unique School, співзасновниця методичного центру Unique Method. Спікерка розповіла про те, які ресурси можна використовувати для навчання дітей (створення зображень, текстів, музики, відео), поділилась, із якою метою їх можна застосовувати (рухатись, дивувати дітей та себе, генерувати освіту нового покоління, синтезувати свій світогляд у продукт).
Олександр Краковецький, український підприємець, ІТ-спеціаліст, експерт із питань штучного інтелекту та машинного навчання, співзасновник DevRain та ДонорUA. Поділився з учасниками воркшопу інформацією про те, як ШІ змінює підходи до освіти, а також реальними кейсами. Олександр Краковецький ознайомив присутніх із застосунками, які можуть генерувати аудіо-, відео-, фото- та текстовий контент. Такі ресурси не лише створюють тексти й візуал, а навіть комбінують їх. Окрім цього, існують застосунки, які синхронізують фото, голос, відео, генерують результат пошукового запиту з посиланнями на різноманітні ресурси, створюють програмні коди, оптимізують робочу взаємодію людей. Спікер відзначив, що важливо під час користування ресурсами ШІ формулювати точний запит (Prompt engineering) для досягнення найякіснішої відповіді від системи.
Штучний інтелект (AI) може зробити навчання ефективнішим і доступнішим для учнів, а також полегшити роботу вчителям. Нижче про 11 сервісів штучного інтелекту, які вже зараз дозволять вам вийти на новий рівень у викладанні!
Deepai – ШІ для творчості на уроках. DeepAI пропонує набір інструментів, що генерує картинки за текстовими запитами, має у безоплатній версії 11 стилів(реєстрація не потрібна)Світ динамічний, і для того, щоб йти в ногу з часом, потрібно адаптуватися до змін та новацій. І найголовніше – розглядати ці можливості не як загрозу, а як допоміжний інструмент професійної діяльності, зокрема освітньої.
Титульне фото freepik
Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram