Osvitanova.com.ua

Дослідження, над яким я працюю, спрямоване на вивчення важливості чинників навчального середовища, які сприяють або обмежують аґентність учнів в процесі навчання. В рамках цієї роботи я планую проаналізувати досвід впровадження інновацій управлінців альтернативних закладів шкільної освіти в Україні саме в контексті розвитку учнівської аґентності. Онлайн-опитування та глибинне інтервю (за умови, звісно, що це можливо) – методи, за допомогою яких я збиратиму дані для аналізу.  

Надзвичайно цінним для дослідження є саме безпосередній досвід у впровадженні інновацій в напрямку персоналізації процесу навчання в навчальних закладах. Відповіді дадуть мені змогу сформувати ієрархію чинників навчального середовища, зрозуміти ступінь важливості кожного з них та визначити ті ключові, які здатні ініціювати трансформаційні процеси.

Список чинників складено на основі результатів роботи проєкту «Інноваційні навчальні середовища» дослідників Організації економічного співробітництва та розвитку, який був націлений на пошук способів підвищення ефективності навчального процесу.

Тому, якщо ви вважаєте, що можете зробити внесок в знання про персоналізацію шкільної освіти в Україні – пишіть мені в приватні повідомлення фейсбук-месенджера.

Наперед уклінно дякую усім, хто зголоситься взяти участь в дослідженні.

Джерело фото Depositphotos

Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram

Поширити у соц. мережах: