Інструментальна модель самоспрямованого навчання була розроблена Джеральдом Гроу (Gerald Grow). Її мета – не отримання змістовних знань, хоча це і є один із результатів, а скоріше щось близьке до мудрості – навчитися вчитися, зрозуміти, чого варто навчитись, і що, можливо, найважливіше – аналіз цілей навчання (наприклад, розвиток особистості). Вона також заохочує студентів вивчати зв'язок між навчанням і роботою.
Самоспрямоване навчання, яке вивчалося довгі роки через призму навчання дорослих та покликання, наразі стає все більш популярним через низку причин, включно зростаюче невдоволення комунальними школами та широкою наявністю навчальних матеріалів онлайн. Врешті-решт ми живемо в цифрову епоху.
Самоспрямоване навчання є відповіддю на виклики часу, етапи моделі показують, як його запроваджувати у навчанні.
Переклад з англійської
Джерело https://www.teachthought.com/learning/the-four-stages-of-the-self-directed-learning-model/
Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram
Якщо ви зареєстрований користувач і хочете додати коментар то вам потрібно увійти, або ви можете додати коментар нижче анонімно.