Osvitanova.com.ua

Як ви вважаєте, коли у дитини з'являються перші невдачі?

Коли звичайна дитина стає відстаючою в школі?

Звичайно ж у першому класі.

Здавалося б, дитину навчили володіти рідною мовою, орієнтуватися в оточуючому просторі, але у школі вона стала посереднім і відстаючим учнем. Чому ж це так трапляється?

Прийнято думати, що наука – це граніт, який обовязково потрібно "гризти". У середині 80-х років російський вчений І. Матюгін, дослідивши і вивчивши накопичений досвід, обрав інший шлях. Вивчаючи вплив образного мислення на рухову пам'ять у спортсменів, він розробив ігрову систему, яка покращує сприйняття і відтворення інформації, спираючись на властиве кожній людині вміння уявляти і фантазувати.

Багаточисленні експерименти довели, що тривала пам'ять людини пов'язана з його уявленням – "ейдосами", як говорили древні греки. Ейдетика від грецького слова "ейдос" – образ, комплекс методик для развитку пам'яті та образного мислення. Вона допомагає развивати творчі здібності, креативність, тренує пам'ять, увагу і кмітливість дитини.

Ейдетика – це не тільки развиток уваги, уявлення, пам'яті, різних видів мислення, але і особливий спосіб подачі навчального матеріалу. А для дошкільників зрозуміла мова. Третій рік поспіль у дитячому просторі CleverUpKids впроваджені заняття з ейдетики.

Під час уроку педагог пропонує прості й цікаві для малят методики развитку пам'яті, які не дають сумувати навіть найнепосидючішим дітям. Найпростіше для дитини — придумування казок, у яких слова слідують один за одним. Візьмемо такі слова: ворона, фіалка, білка, чобіт, жираф. Разом з дітьми педагог придумує фантастичну історію, яка відразу відтворюється в уяві. Наприклад: "Щедра ворона подарувала пахучу фіалку веселій білці, яка взула чоботи і пішла у гості до жирафа".

Інший варіант: запропонувати дітям уявити віршик, малюючи його. Без зайвих зусиль дитя з першого разу відтворить його зміст. Развиток пам'яті і уваги в майбутньому допоможе дитині швидко вивчити букви і склади, запам'ятати цифри. Використовуючи асоціації, маля розвиває здібність знаходити цікаві рішення і генерувати оригінальні ідеї.

Система ейдетики вчить дітей запам'ятовувати без зазубрювання, стресу, взявши за основу асоціації і характерні особливості предметів.

Ще одна методика, за якою працюють педагоги нашого садочку, це методика Макато Шічіда, впроваджена на заняттях з дітьми раннього віку. Відомо, що права півкуля мозку відповідає за підсвідоме і несвідоме, ліва півкуля за свідоме. Але права і ліва півкулі розвиваються по-різному і в різний час.

До трьох років домінує права півкуля мозку. У віці трьох років домінуючу позицію приймає ліва півкуля головного мозку. В цей же час починають розвиватися лінгвістичні навики і логічне мислення. В одній зі своїх книг Макато Шічіда пише про те, що права півкуля має більшу «ємність» пам'яті, ніж ліва.

Права півкуля мозку постійно обнуляє стару інформацію, щоб звільнити місце для нової, в той час, як пам'ять з лівої півкулі ніколи не видаляється. Тому, розвиваючи праву півкулю, ми відкриваємо можливість легшого навчання і розвитку творчих здібностей. Це включає в себе швидкочитання, фотографічну пам'ять, рідкісні музичні таланти і математичні здібності, емпатію і інтуїцію, здібності до легкого вивчення мов.

Права півкуля також відповідає за візуальну і просторову обробку даних, а також здатність бачити проблему в кількох аспектах. Участь батьків у поєднанні з викладачем є ключем до успіху всієї освіти. Уроки тривалістю 45 хвилин динамічні і наповнені цікавими завданнями для активізації правої півкулі мозку. Щоб допомоти дитині максимально розкрити свій потенціал, завітайте на наші креативні та нестандартні заняття в освітньому просторі CleverUpKids.

Матеріал підготували Тетяна Сорока та Іванна Мнжелєєва

Поширити у соц. мережах: