Наталія Голоднюк – учителька англійської мови в місті Сміла Черкаської області.

В її резюме десятки проектів, які вона реалізувала разом з учнями або особисто.

Наприклад, у школах професійного розвитку: British Council Summer/Winter schools, школах та конференціях студії освіти для викладачів "СОВА", семінарах Cambridge, MacMillan, MM publications, Oxford.

Також працювала викладачем у спільному проекті Британської Ради в Україні та America House "Англійська для патрульної поліції".

Яким має бути вчитель XXI століття? Пояснює Наталія Голоднюк
Наталія Голоднюк – учителька англійської мови в місті Сміла Черкаської області

***

Мій перший рік у школі був найважчим, я би порівняла його з першим роком подружнього життя. Як виявилось, навчити дітей не так вже й просто.

Знання, отримані в університеті, не давали відповідей на всі запитання, які виникали. Тоді я зрозуміла, що навчання моє не закінчилось, а тільки розпочалось.

Я часто замислююсь над тим, яким же має бути вчитель. Розумним і здатним зрозуміти, сучасним, харизматичним, справедливим – обов’язково скажуть учні.

Має любити дітей, бути ерудованим, вимогливим – доповнять батьки.

Я би доповнила цей список must-якостей наступним: вчитель має бути професіоналом, патріотом, гуманістом і альтруїстом.

Щодо мене: прагну поєднати всі якості, тому що хочу бути вчителем XXI століття.

Сьогодні важливо розуміти, що вчитися треба протягом усього життя. Не погодитися з цим може хіба що бабця біля під’їзду.

Без умінь ХХІ століття ми просто не уявляємо повноцінного життя, доступу до абсолютно нового інструменту для саморозвитку.

Ключовими компетенціями успішної людини у 2030 році є такі: уміння вчитися протягом життя, уміння критично мислити, швидко адаптуватися до нових умов, реагувати на виклики, уміння працювати в команді та ефективно спілкуватися, уміння приймати думку іншого.

Яким має бути вчитель XXI століття? Пояснює Наталія Голоднюк
Наталія Голоднюк: "Сьогодні важливо розуміти, що вчитися треба протягом усього життя"

Я пишаюся кожним своїм учнем. Радію будь-якому досягненню. Чи то перемога на олімпіаді, чи речення, сказане без помилки, чи просто те, що мене чують і ми на одній хвилі.

Всі мої учні вступають до вищих навчальних закладів як в Україні, так і за її межами. Я щиро хвилююся, поки вони складають міжнародні іспити чи ЗНО. І щиро радію новим перемогам.

Я вважаю, що мотивація – це ключ до успіху. У кожної людини своя мотивація: хтось тяжко працюватиме за визнання, хтось – за великі гроші.

Що мотивує мене? Моя мотивація спрацьовує миттєво, коли я переступаю поріг школи і мені повітря бракує від обіймів моїх учнів; коли переступаю поріг дому і бачу свою донечку Поліну, яка є не лише сенсом мого життя, а й відкриває очі на світ моїх учнів, допомагає бути з ними на одній хвилі.

А підтримка батьків, чоловіка та друзів додає мені впевненості та віри в себе. Саме тому не зупиняюсь на досягнутому і йду до своєї мети, щоб передусім бути у злагоді з собою.

Десятка фіналістів премії виглядає так:

  • К — креативність: Юрій Гайдученко
  • В — відповідальність: Олеся Браташ
  • Н — наполегливість: Олександр Черкас
  • Г — гармонійність: Людмила Боднарюк
  • С — самовдосконалення: Богдан Портяний
  • М — мотивація: Наталія Голоднюк
  • І — іноваційність: Олександр Жук
  • С — сміливість: Світлана Стельмах
  • Д — досвідченість: Олександр Лисич
  • Н — небайдужість: Наталія Рудніцька

Загалом цьогоріч організатори конкурсу отримали близько 2000 заявок від вчителів. Конкурс заснувала громадська спілка "Освіторія" у 2017 році.