Osvitanova.com.ua
Дата та час проведення:
23 Березня 2019
10:00 - 18:00
Місце проведення:
вул. Градинська 1
Київ
Опис події:

Власний дитячий садок – це Ваша мрія?

Але на шляху до мрії Ви зіткнулися з рядом питань:

Як оформили свою діяльність? Чи потрібна ліцензія? Як підібрати правильно приміщення та чи буде воно приносити прибуток? Як правильно розділити кошти, щоб вистачило на все? Як зробити так, щоб у мій садочок/ центр розвитку стояла черга? Як зібрати команду професіоналів, яка буде працювати на результат?

Всі ці питання задає собі кожен майбутній власник.

Ми, команда проекту «Відкриваємо прибутковий приватний садок/ центр розвитку», даємо відповіді на всі ці запитання, а також на ті питання, про які Ви ще і не здогадуєтесь. Запрошуємо саме Вас за семінар-практикум, який стане першим кроком у здійснені Вашої мрії.

Програма семінару-практикуму:

Блок 1. Юридичні аспекти

Як на сьогоднішній день на законодавчому рівні врегульовані юридичні аспекти приватного дошкільного закладу? Якими нормативними актами керуємося при започаткуванні діяльності закладу дошкільної освіти? Як зареєструвати свою економічну діяльність? КВЕДи та оподаткування? Хто має дозвіл перекрити роботу садка та як взаємодіяти з контролюючими органами? Які документи обов’язково мають бути на робочому місці адміністратора? Як оформити трудові відносини з персоналом? На що звернути увагу в договорі з батьками в першу чергу? Що робити, коли трапилась надзвичайна нестандартна ситуація? Як виконати ліцензійні умови впровадження освітньої діяльності? Покрокова інструкція по отриманні ліцензії на дошкільну освіту.

Блок 2. Фінанси та інвестиції

Де взяти гроші на відкриття? Скільки потрібно вкласти в ремонт? Яка сума коштів піде на меблі та обладнання? Скільки грошей потрібно залишити на «резервний фонд»? Скільки коштують методичні та витратні матеріали? Які відсотки від загального обігу коштів має складати фонд заробітної платні? Як розрахувати вартість абонементів? Валовий прибуток – з чого він складається? Яка рентабельність цього бізнесу? За який період необхідно пройти точку беззбитковості? Чи повернуться інвестиції? За який час? Який час закласти на амортизацію обладнання? Які основні статті витрат в дитячому закладі?

Блок 3. Робота з персоналом

Штатний розпис: як взяти в команду «правильних» співробітників та одночасно не роздути штат? Канали пошуку кандидатів. Як правильно запрошувати на співбесіду? Яким кандидатам віддати перевагу: з досвідом чи без? Навчання та мотивація. Як утримати гідних працівників? Командоутворення на всіх етапах становлення компанії.

Під час семінару ви отримаєте книгу-провідник, в якій ви знайдете наступні документи:

Зразок Правил внутрішнього трудового розпорядку; Шаблон для складання Штатного розпису; Шаблон Табелю обліку робочого часу працівників; Зразки Наказів про прийняття працівника, надання щорічної основної відпустки, про звільнення. Перелік документів, що повинні міститись в особовій справі працівника та Внутрішній опис до особової справи; Типова форма П-10 Книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них. Таблиці для фінансових розрахунків 5-ти денна карта адаптації вихователя Профілі компетенцій «топових» співробітників Річний план керівника по мотивації співробітників Документ «Базові цінності» Приклади бізнес-процесів

Спікери:

Сорокіна Тетяна:

власник мережі дитячих садок/ центру «Тотоша», а також початкової школи «Тотоша»; керівник комплексної програми «Відкриваємо прибутковий дитячий центр/ садок», в рамках якої вже відкриті та успішно працюють 22 садочки/ центри по всій Україні; засновник Тренінгового центру «Тотоша», на базі якого проведено більше 250-ти семінарів, тренінгів та вебінарів; експерт в систематизації та автоматизації бізнес-процесів дитячих центрів розвитку/ садочків; 25 років практичного досвіду управління компаніями в В2В та В2С сегментах; запрошений спікер всеукраїнських та міжнародних конференцій, форумів та фестивалів; за останні декілька років інвестувала в свою освіту більше 12 000 у.е та 6 000 у.е в освіту своїх співробітників.

Падалка Костянтин 

адвокат; управляючий партнер Адвокатського об’єднання KRADRA PRAVO; Має 12 років досвіду в юриспруденції, зокрема досвід супроводу більш ніж 500 підприємств під час перевірок, допомога в реєстрації 27 дитячих садків за останній рік. Постійний спікер в Тренінговому центрі Тотоша

Омельчук Анастасія

Куратор-координатор навчальної програми «Відкриваємо прибутковий дитячий центр/ садок», в рамках якої вже відкрито та успішно працюють 22 садка/ центра розвитку по всій Україні; Постійний спікер в Тренінговому центрі Тотоша За час роботи у проекті «Відкриваємо прибутковий дитячий центр/ садок» провела більше 350 співбесід із 100% закриттям вакансій.

Цінність семінару-практикуму: ми даємо дуже багато практичних кейсів по відкриттю та управлінню садочком/ центром розвитку, які взяті з нашого особистого семирічного досвіду мережі приватних закладів «Тотоша».

Дата проведення семінару: 23 березня 2019 року

Час: 10.00 – 18.00

Вартість семінару-тренінгу: 2500 грн., при оплаті до 12 березня — 2200 грн., при оплаті до 1 березня — 1800 грн.

Адреса: м. Київ, вул. Градинська 1, Канадський садок Тотоша (вхід біля кав’ярні).

Реєстрація на семінар по тел. (050) 974-50-35, (067) 384-35-14 або за посиланням: https://biz.totosha.kiev.ua/2019/02/seminar-praktikum-pershi-kroki-po-vidkrittyu-vlasnogo-dityachogo-sadochku-2/

Поширити у соц. мережах: