Прорив у навчанні. Для дітей від 7-ми років

Освіта Нова 01 Травня 2017 Львів 389
Data?1530618761

Завершується навчальний рік та дехто планує вже відпочивати...А ми пропонуємо провести цей час із користю!
Є діти, яким легко даються усі предмети і часто до них успіхи приходять без жодних зусиль з їхнього боку. А що робити тим, кому не так пощастило? Як правило, рецепт вчителів простий: хто погано читає – мусить більше читати; той, хто погано пише - більше писати; хто не може спокійно сидіти - … ну просто треба навчитися сидіти…. або купити скотч)). Нескінченні вправи в тому, що дуже важко робити, швидко призводять до зниження самооцінки і відсутності мотивації. Які фахівці можуть допомогти таким дітям?
Насправді ці проблеми, як правило, можна вирішити. Мозок можна тренувати так само, як м'язи. Зміни наступають завдяки нейропластичності – природної і довічної здатності мозку у відповідь на досвід реорганізовувати свою роботу, створюючи нові внутрішні зв'язки.
В середині 60-х рр. ХХ ст. шкільний вчитель, який працював в «глибинці» США - Френк Бельгау, зауважив: якщо діти на перервах виконують вправи, пов'язані з розвитком рівноваги, їх успішність на уроках математики та англійської мови різко поліпшується. Бельгау створив програму занять, яка передбачає виконання фізичних вправ на спеціальній балансування дошці - тепер вона називається дошкою Бельгау. Програму назвали Learning Breakthrough Program (LBP), що перекладається як «Прорив у навчанні».
Цікаво, що багато тренінгів, які придумані для космонавтів і льотчиків, допомагають школярам, які не є успішними у навчанні. І навпаки, LBP була вивчена фахівцями НАСА. Дослідження показали, що тривале виконання цих простих вправ призводить до утворення в мозку нових зв'язків між нервовими клітинами, при цьому позитивні результати зберігаються назавжди. Вправи інтегрують роботу слухової, візуальної, тактильної системи, системи планування рухів, тим самим перебудовуючи функціонування мозку.
Програма "Прорив в навчанні" розроблена для:
- Дітей, які не встигають у навчанні;
- Дітей, які є успішними, але це шкодить їх здоров’ю (психосоматичні риси);
- Для обдарованих дітей ( "подвійна винятковість").

Мозочкова стимуляція необхідна також при:
- Дислексії - труднощах освоєння навичок читання
- Синдромі дефіциту уваги
- Проблемах координації рухів
- Порушеннях усного та писемного мовлення
- Проблемах обробки сенсорної інформації.

На які процеси впливає мозочкова стимуляція:
- Сенсорна інтеграція (зокрема - побудова 3Dмоделі світу)
- Орієнтація в просторі
- Міжпівкульна взаємодія
- Почуття часу і почуття ритму
- Послідовність і плавність рухів
- Бінокулярний зір
- Читання, письмо і математичні навички
- Темп і плавність мови

Психологічна складова тренувань на балансувальному обладнанні.
Той, хто знайшов упевненість в рівновазі, впорається з будь-якою ситуацією. Ми розвиваємо здатність входити в існуючі ситуації і задані умови і адаптуватися до них. Діти, які відчувають себе невпевнено в цій області, часто пасують перед новими ситуаціями і згодні почати щось нове тільки в тому випадку, коли мають повний огляд того, що відбувається, що часом буває зовсім неможливо. Тому вони часто уникають всього нового і невідомого.
Відчуття рівноваги забезпечує ще одну важливу особливість, а саме - можливість розвинути в собі,по відношенні до рухомих явищ, деякий полюс спокою. Завдяки цьому явищу ми можемо сприймати щось, не втрачаючи при цьому відчуття себе. Цей полюс спокою є важливою основою уважності. Якщо діти не достатньо розвинули його, тоді кожен рух, який вони сприйматимуть, або будь-яке спілкування, яке захопить їх, під час виконання того чи іншого завдання, буде їх відволікати. Натомість та діяльність, якою вони займалися, буде перерваною. Жодна уважність не можлива без полюсу спокою, що підтримується відчуттям рівноваги.
До речі, цей полюс спокою є також вихідною точкою для наших власних рухів. Якщо він добре сформований, тоді ці рухи, як правило, є дуже сконцентрованими і добре керованими. Якщо ж він розвинений слабо, тоді рухи швидше розсіяні. Крім того, діти з погано розвиненим полюсом спокою при ходінні погано оцінюють власну швидкість і тому частіше стикаються з іншими.
Дане обладнання - незамінний інструмент роботи з гравітаційною невпевненістю, страхом висоти і страхом польоту. Страх висоти, в свою чергу, пов'язаний зі страхом глибини, зі страхом темряви, зі страхом замкнутих просторів, з острахом самотності. Коли ми опрацьовуємо один страх, ми паралельно працюємо з усією зв'язкою.
Запрошуємо ваших дітей на заняття за програмою "Прорив в навчанні", які будуть проходить РАЗ НА ТИЖДЕНЬ!!!!
Тривалість програми - 12 занять. 
Тривалість заняття - 45 хв-1 година.
Вартість програми – 2000 грн. 
Початок курсу 1 травня, завершення 17 липня
У групі одночасно займається лише 4 дитини віком від 7-ми до 13 років.
Графік занять:
Понеділок:
18.00-19.00 або 19.00-20.00
Запис на курс за тел. 067-749-15-95
Реєстрація відкрита вже!


Залишити відгук

0/2000 символів використано

Якщо ви зареєстрований користувач і хочете додати коментар то вам потрібно увійти, або ви можете додати коментар нижче анонімно.


10422160 679197578834596 1567269196702143076 n

Майстерня дозвілля "Зебра"

м. Львів, вул. Кубанська, 8

+38 (067) 749-15-95

http://zebra.lviv.ua/

https://www.facebook.com/Majsternja.lviv/


Події
Погода
Київ
Львів