Повний курс "Психодіагностична робота в закладах освіти"

Освіта Нова 14 Вересня 2018 Київ 168

 

Якісно будувати ефективну розвивальну та корекційну роботу без результатів психодіагностичного обстеження дитини просто неможливо. В такому разі, ми вимушені діяти інтуїтивно та нібито «із заплющеними очима». Зовсім по-іншому, поетапно, із розумінням усіх особливостей розвитку дитини ми працюємо на основі власно проведеного психодіагностичного обстеження, в якому бачимо як слабкі сторони розвитку дитини, так і сильні, на яких ми зможемо вибудовувати та накопичувати нові знання та вміння.
Усіх освітян, які працюють в сфері спеціального або інклюзивного навчання, або мають у власні роботі дітей із ооп запрошуємо на повний курс
«Психодіагностична робота в закладах освіти»

Чому краще навчатися за повним курсом?
Навчаючись за програмою повного курсу учасники отримують повну розширену інформацію з тематики психодіагностики, отримують практичні навички та розуміння загальної картини обстеження дитини. Саме такий підхід є водночас швидким та максимально ефективним для освітян, які прагнуть зробити інклюзивне навчання якісним! Наприкінці навчання кожен учасник знатиме та розумітиме:
- Основні вимоги до психодіагностичного обстеження дитини від 0 до 18 років
- Чим відрізняється педагогічне обстеження від психологічного, і чому вони обидва необхідні в роботі із дітьми
- Як провести обстеження розумових здібностей дитини
- Як зрозуміти наявний рівень розвитку дитини та її можливості на подальшу корекційно-розвивальну роботу
- Як відокремити особистісні якості та характеристики від особливостей розумового розвитку дитини
- Як розрізняти дітей із різними особливими освітніми потребами для побудови подальшої ефективної корекційно-розвивальної роботи
- Як досліджувати глибинні фактори нетипового розвитку
- Як розвивати та корегувати на глибинному рівні
- Як будувати психодіагностичну роботу на користь дитині та батькам

Програма курсу:
14 вересня
(09.00 – 14.00)
«Психодіагностика в допомогу психологам та педагогам закладів освіти»
У розвивальній або корекційній роботі із дітьми найважливішим та найґрунтовнішим фактором побудови ІПР або загального плану роботи завжди є психодіагностика! Вивчаючи актуальну та найближчу зони розвитку дитини педагоги можуть створювати ефективну, якісну та цікаву програму. Запрошуємо освітян на тренінг «Психодіагностика в допомогу психологам та педагогам закладів освіти» для актуалізації та розширення знань в ефективній психодіагностиці.
Програма тренінгу:
- Диференціальна діагностика
- Навчальний експеримент
- Психодіагностика вербального та невербального інтелекту дитини
- Діагностика когнітивних функцій
- Діагностика особистісних характеристик дитини
- Психодіагностичний інструментарій за віковими шкалами

14 вересня
(15.00 – 20.00)
"Психодіагностика: емоційно-вольова сфера дитини"
Емоційний стан дитини, формування вольової сфери, відсутність порушень поведінки є дуже важливими факторами у розвитку та навчанні дитини!
Як своєчасно помітити та розібратися у порушеннях формування емоційно-вольової сфери дитини?
Як корегувати, розвивати, допомагати?
Як знайти оптимальний для розвитку дитини варіант?
Про це, і не тільки, на тренінгу
"Психодіагностика: емоційно-вольова сфера дитини"
Програма тренінгу:
- Діагностика емоційно-вольової сфери дитини від 0 до 18 років
- Діагностика поведінки дитини
- Підходи в діагностиці емоційно-вольової сфери
- Побудова супроводу та індивідуальної корекційно-розвивальної роботи
- Ведення діагностичної документації

15 вересня
(10.00 – 15.00)
"Нейропсихологічна діагностика та корекція розвитку дитини"
Для якісної корекції важких порушень психофізичного розвитку дитини необхідно розуміти етіологію та походження симптоматики. Така етіологія часто виникає внаслідок порушень функціонування головного мозку та інших структур психіки людини. На тренінгу "Нейропсихологічна діагностика та корекція розвитку дитини" Ви зможете дізнатися як даний аспект та знання допомагають психологам та педагогам в корекційній роботі із дітьми із особливими освітніми потребами.
Програма тренінгу:
- Загальна технологія проведення поглибленого психологічного обстеження розвитку дитини
- Особливості застосування нейропсихологічного підходу в умовах порушень функціональних статусів відділів головного мозку
- Тактика та технологія нейропсихологічного обстеження дитини
- Розуміння сфери застосування нейропсихологічного підходу в корекції розвитку дитини
- Комплексна нейропсихологічна корекція порушень когнітивного розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку із застосуванням
• дихальних вправ;
• масажу та самомасажу;
• прийомів розширення сенсомоторного репертуару;
• прийомів розвитку соматогностичних, тактильних та кінестетичних процесів;
• прийомів розвитку зорового та слухового гнозису, мнестичних процесів;
• прийомів розвитку програмування, цілепокладання та контролю
- Особливості нейропсихологічного підходу в діагностиці та корекції важких мовленнєвих порушень

Чи отримаю я підтвердження навчання?
Так! Усі учасники повного курсу або окремого тренінгу отримають дипломи або іменні сертифікати (з указанням годин навчання) та логотипами партнерів "Центру компетенцій" (НПУ ім. М.П. Драгоманова (м.Київ); ХДУ (м.Херсон); UCC)

Для кого?
Для педагогів, психологів, логопедів, корекційних педагогів, методистів закладів освіти, викладачів

Тренери?
Бистрова Юлія Олександрівна
- Провідний тренер та експерт Центру компетенцій (м. Київ).
- Фахівець в сфері спеціальної психології та інклюзивної освіти.
- Професор Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności, Лодзь, Польща.
- Доктор психологічних наук, професор кафедри корекційної освіти ХДУ (м. Херсон).
- Член «Асоціації корекційних педагогів України».

Коваленко Вікторія Євгенівна
- Провідний тренер та експерт Центру компетенцій (м. Київ).
- Фахівець у сфері спеціальної психології та інклюзивної освіти.
- Кандидат психологічних наук, доцент.
- Доцент кафедри корекційної освіти та спеціальної психології. ХГПА (м. Харків).
- Дипломований олігофренопедагог, організатор корекційно-реабілітаційної діяльності в навчально-реабілітаційних центрах.
- Член «Асоціації корекційних педагогів України».
- Спеціаліст з діагностики порушень інтелектуального розвитку.
- Автор тренінгів емоційного розвитку, дитячо-батьківських стосунків, організації корекційно-педагогічної діяльності в умовах інклюзивної та інституалізованої освіти, технологій роботи вчителя в умовах спеціальної та інклюзивної освіти.

Чайка Маргарита Сергіївна
- Керівник з розвитку, провідний тренер Центру компетенцій (м. Київ)
- Фахівець в сфері спеціальної психології, логопедії та інклюзивної освіти
- Методист-координатор, провідний тренер проекту з навчання фахівців у сфері інклюзивної освіти (м. Вінниця)
- Автор тренінгів з інклюзивного навчання та побудови командної роботи в сфері інклюзії, логопедичних тренінгів та майстер-класів. Співавтор та методист програми з розвитку та адаптації дітей із СД.

Як стати учасником?
Щоб стати учасником повного курсу або окремого тренінгу необхідно зареєструватися за посиланням до 13 вересня (включно)
https://goo.gl/forms/vrqfj374BzHeFUl53

Яка вартість участі?
Повний курс. Включає 2 повних дні навчання = 3 тренінги, диплом із погодинним зазначенням досліджуваних тем та сертифікат про проходження стажування на базі Центру компетенцій (загальна кількість годин = 30) – 2000 грн
Одна тема. Включає 1 окремий тренінг (на вибір учасника), іменний сертифікат із зазначенням досліджуваної теми та кількістю годин (5 годин) – 750 грн
При колективних заявках (від 3 осіб) діють знижки
!!! Усі учасники після навчання отримують матеріали курсу та додаткову літературу

Реєстрація проходить автоматично!
За усіма питаннями телефонуйте за номером:
+38(063) -356 - 57 - 19 (Маргарита)


14 Вересня 2018 - 15 Вересня 2018

09:00 - 15:00

м.Київ, проспект перемоги 37, корпус №6, офіс №235

https://www.facebook.com/events/191096634868485/

Залишити відгук

0/2000 символів використано

Якщо ви зареєстрований користувач і хочете додати коментар то вам потрібно увійти, або ви можете додати коментар нижче анонімно.


Події
Погода
Київ
Львів