Загальний опис

ВИД ЗАКЛАДУ - Школа

Школа – це не тільки місце здобуття освіти, це складова життя дитини і ми створюємо умови для її гармонійного розвитку, пізнання себе і розуміння інших, пізнання світу, розкриття потенціалу, інтересу до навчання та формування навиків самонавчання, здатності мислити і самостійно діяти, самостійно навчатись та вдосконалюватись, мотивуючи себе.
Наша мета: створення щасливого освітнього простору та атмосфери радості для розвитку дитини і розкриття її творчого потенціалу.
Основне завдання: створення школи, яку б діти закінчували, усвідомлюючи свої таланти і здібності, цілі і мрії, шляхи для їх досягнення у прагненні стати тими, ким вони хочуть бути.

Якщо ваші діти:

не хочуть навчатись у звичайній школі, бо там нецікаво;
хочуть розвивати свою природну радість пізнання;
навчаються за екстернатною формою навчання;

Якщо ви батьки, які:

розуміють, що наші державні школи не тільки не дають потрібних навиків для життя дитині, але і вбивають бажання та зацікавленість до навчання;
обирають право на свободу вибору в освіті своєї дитини;
шукають можливості забезпечити гармонійний розвиток своїй дитині;
прагнуть бачити щасливі очі своєї дитини на шляху її зростання;

... запрошуємо вас до школи Papaya.

Школа Papaya – це загальноосвітня школа нового формату. Це вільний простір, де реалізується запит дитини на пізнання себе та оточуючого світу. Ми створюємо середовище, в якому діти мислять, уявляють, роблять самі, висловлюють свої думки, грають розвиваються творчо, реалізують свої бажання та захоплення, отримують корисні навички, вчаться домовлятися та діяти спільно, та головне – радіють своїм досягненням та залишаються зацікавленими вчитися.

Процес навчання – це не наказ вчителя, а ініціатива та діяльність дитини під його керівництвом. В центрі уваги стоїть особистість учня з її духовним, інтелектуальним, фізичним та творчим потенціалом.

Наша ціль – реалізація пізнавального запиту дитини та її особистий розвиток.
Наша команда

Івановська Евгенія

Педагог молодших класів. Закінчила у 2015 р. Національний педагогічний університет ім.М.П. Драгоманова за спеціальністю «Початкова освіта» та здобула кваліфікацію вчителя початкової школи і практичного психолога в закладах освіти. Найголовнішим завданням для себе вважаю навчити дітей мислити самостійно і творчо, зробити все, щоб дитячий талант розквітав з перших шкільних років.

Дерлеменко Анастасія

Викладач з математики, природознавства, біології та географії з п’ятирічним досвідом. Головна мета – заохочувати учнів до навчання та самим будувати свій шлях пізнання. Навчаю ставити перед собою складні задачі та шукати шляхи їх вирішення.

Гранко Оксана

Викладач з англійської мови, української мови, україської літератури. Освіта в моєму баченні має бути індивідуалізована, тобто вихідною точкою її буде кожна окрема дитина з її особливостями, рисами, бажаннями. А учні, що закінчують школу мають сприймати себе як мислячу творчу особистість.

Каріна Степанова

Помічник педагога молодших класів, викладач музики.

Стародуб Максим

Викладач з основ досліждення. Найголовніше в освіті – це підхід, визначення того, що потрібно дитині саме зараз у той спосіб, що найбільше підходить та найкраще сприймається. А результатом освіти має стати повноцінна особистість, що має розуміння як саме жити та функціонувати у цьому світі так, аби вона та оточуючі були щасливі.

Лора Іщенко

Викладач з мистецтва. Авторка кросдисциплінарних освітніх програм та воркшопів з візуальної культури, мистецтва та урбаністики для дітей та підлітків; культурна медіаторка.

Марина Дубик

Викладач історії. Вивчення історії через призму минулого родини та рідного краю наближає дитину до розуміння свого місця у просторі та часі, тому курс базується саме на цьому принципі.

Олена Божор

Психолог, арт-терапевт, автор учбово-терапевтичної програми з арт-терапії, тренер по звуко-резонансній терапії, когнітивно-поведінковий терапевт, автор терапевтичних казок для дітей та дорослих.


Програми викладання

Альтернативним підходом у школі нового покоління Papaya є саме відмова від класно-урочної системи навчання, яка сьогодні губить особистість, ігропедагогика, застосування коучингових технологій розвитку та методів фасилітації в командній та груповій роботі.

Методологічна основа нашої школи базується на складових:

Кожна особистість має всі ресурси для досягнення успіху!
Ключ до успіху в навчанні – це пізнання власного стилю навчання, стилю мислення і розвитку, типу своєї компетентності та її активізації для особистого, а в майбутньому і професійного розвитку.

Чотирикомпонентна модель навчання

Навчальна програма охоплює (за Гордоном Драйденом, Джаннетт Вос, «Революція в навчанні»):

Розвиток особистості, що передбачає формування впевненості у власних силах,мотивації, прищеплення навичок спілкування та контактування між собою.
Формування життєвих навичок, тобто вміння керувати собою, творчо розв’язувати проблеми, планувати власну кар’єру і її перебудовувати, залагоджувати конфлікти, орієнтуватися в економіці, комп’ютерних технологіях.
Формування вмінь навчатися і критично мислити, щоб навчання приносило радість упродовж усього життя.
Предметне навчання, яке інтегрує різні предмети.


Всі ці компоненти взаємопов’язані, але інтегроване предметне навчання стоїть саме на останньому місці, змінюючи сучасну практику школи.

Система оцінювання будується на самооцінюванні (50%), взаємооцінюванні (30%) і власне, оцінюванні (20%). Але головним критерієм є досягнення своїх успіхів у порівнянні із собою вчорашнім.


Сучасні методи навчання, які базуються на індивідуальному, парному та груповому навчанні, проектно-, проблемно-, діяльнісно-, дослідницько-орієнтованому навчанні, компетентісно-інтегрованому підході, ігро-практиці, швидкочитанню, ТРИЗ-педагогіці, ейдетиці, арт-практиці, тощо з урахуванням індивідуальних особливостей та уподобань кожної дитини.

Початкова школа. Ми використовуємо програму 8 спеціальних курсів «Азбука життєвого успіху» (Г. Р. Кандибур), що складається з 40 навчальних посібників комплексу «Я хочу вчитися!» становить базовий курс адаптації в нашій школі завдяки своїй унікальності, ефективності та необмеженості розкриття дитячих талантів:

«Я і світ навколо мене»,
«Я опановую скорочитання»,
«Я вивчаю математику»,
«Я вчуся писати і граю зі звуками і буквами»,
«Я вчу свої руки»,
«Я розвиваю свої загальні здібності» (пам’ять, увага, сприйняття, мислення, уяву, мова),
«Я розвиваю свої творчі здібності»,
«Я вчуся керувати собою».


Вікові групи

Початкова школа (6 - 10 років)

Середня школа (10 - 15 років)

Старша школа (15 - 18 років)


Атестат державного зразка

Школа надає державний атестат


Залишити відгук

0/2000 символів використано

Якщо ви зареєстрований користувач і хочете додати коментар то вам потрібно увійти, або ви можете додати коментар нижче анонімно.

Адреса

вул. Інститутська, 22 територія комплексу "Зелена Буча"

+38(063)231-31-31

+380(067)378-22-22

http://papaya.ua/

https://www.facebook.com/school.papaya/


Події