Адреса
Карта
Навчальні заклади
Дописи
Події
ВИД ЗАКЛАДУ - Садок
За 2 роки ваш малюк багато чому навчився і зміцнів. Дитина відчуває свої можливості, емоційний і фізичний стан. Завдяки прищепленим практичним навичкам, з'явилась самостійність. Малюк самостійно може їсти, користуватись деякими предметами, гратися в прості ігри. Також змінилася мова малюка: почалась побудова більш складних речень, збільшився словниковий запас, з'явилось уміння порівнювати предмети, все частіше звучать запитання і перші самостійні висновки. Він хоче все знати і в усьому розбиратися сам.
Удосконалюються емоціональні риси характеру малюка, уміння розуміти емоційний стан інших людей, згадувати відчуття і переживання, які відбувались нещодавно. В цей період розвитку у дитини домінує наочно-образне мислення. Малюк вчиться орієнтуватись в часі і просторі. Але, незважаючи на всі ці уміння, уявлення малюка про навколишній світ ще не удосконалене і інколи помилкове. В такому цікавому віці Вашій дитині дуже хочеться отримати відповіді на всі хвилюючі його запитаня. Це можливо, займаючись на ігрових заняттях з кваліфікованними педагогами в спеціально організованому закладі. Саме тому був створений наш дитячий садок - "Матусина школа"!
Основна увага приділяється розвитку інтелектуальних здібностей дітей. З раннього віку вихователі вчать дітей розмірковувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, висловлювати власну думку, збагачують словниковий запас, використовують творчі та логічні завдання, які потребують розумових зусиль, підтримують креативні рішення, оригінальні ідеї.
Педагоги сприяють повноцінному й різнобічному розвитку дошкільника, виховують його почуття, волю, інтелект, шляхом використання особистісно-орієнтованих технологій та інтегрованих методів навчання, реалізовують індивідуальний підхід до кожної дитини на заняттях шляхом розподілу групи на підгрупи за рівнем розвитку дітей.
Навчально-виховний процес здійснюється за базовим компонентом дошкільної освіти, авторськими програмами та навчальними планами, які спрямовані на постійне розширення кругозору дитини, розвитку логічного мислення, творчому, розвитку самостійності.
До комплексу занять входить 11 предметів інтелектуального напрямку і 5 – творчого. Загалом на тиждень із дітьми проводиться 30 занять як в першу, так і в другу половину дня.
На заняття діти діляться на 2 підгрупи (відповідно до рівня знань) по 7-8 чоловік.
На своїх заняттях педагоги використовують елементи методик раннього розвитку (М. Монтессорі, Б.Нікітіна, Зайцева).
Основні напрямки роботи:
-Ранній інтелектуальний розвиток дитини;
-Розкриття творчого потенціалу вихованців;
-Створення лідерських якостей для виховання еліти нашої держави;
-Педагогічно-психологічний супровід процесу соціалізації вихованців.
Дошкільна (0 - 6 років)
Школа не надає державний атестат
Методики/програми
Марії Монтессорі
Миколи Зайцева
Система Нікітіних
Спеціалісти
Психолог
Логопед
Інші сервіси
лікар, творчість, спорт
Коментарі 2
Валентина
Садик хороший. Наш ребенок просится в него даже на выходных, ждет встречи с воспитателями, друзьями. Развитие ребенка происходит на глазах, читает, стишки рассказывает и даже писать начал. Питание диетическое, чисто детское, самое главное, что в саду есть своя кухня и еда не привозная. Очень важна атмосфера, а она здесь "добрая". Открылась начальная школа и в 1-й класс планируем только в Матусину школу.
Света
Хорошая подготовка к школе, нормальное питание. Занятий намного больше, чем в обычном саду. Атмосфера очень позитивная, уютная и спокойная. Особенная благодарность медсестре и повару, воспитателям старшей группы Вале Васильевне, Тамаре Михайловне и няне Люде. Спасибо за доброту, внимание к детям и за то, что мы были спокойны за своего ребенка втечение дня. Вопросы, конечно, возникали, но комфорт для нашего ребенка для нашей семьи был важнее всего.
Якщо ви зареєстрований користувач і хочете додати коментар то вам потрібно увійти, або ви можете додати коментар нижче анонімно.