Коли видалася можливість поспілкуватися з Іриною Міньковською, ми поговорили, зокрема, про її новий освітній простір для вчителів, батьків і дітей «Я і моя школа» та про краудфандингову кампанію по збору коштів, які підуть на обслуговування безкоштовних опцій центру – єдиного у місті українського розмовного клубу та відкритої терапевтичної групи з профілактики професійного вигорання. Враховуючи, що Ірина провела декілька таких успішних кампаній, я попросила її дати поради тим, хто тільки планує участь у краудфандинговій кампанії.

Краудфандинг – це співпраця людей, які добровільно об'єднують свої гроші чи інші ресурси разом, як правило, через інтернет, аби підтримати зусилля інших людей або організацій.

Спрощення умов

Наразі «Спільнокошт» спростив умови для участі. Тепер ініціювати кампанії можуть не тільки громадські організації, але й соціальні підприємства, які ведуть комерційну діяльність, та ФОПи, які ведуть соціально-орієнтовану діяльність. 

Відео

Відео до кампанії має бути якісним, коротким (30-60 секунд) і максимально яскраво говорити, хто ви, що ви робите і якої допомоги очікуєте від людей.

Текст

Текст має бути конкретним і говорити, хто ви і що ви хочете, і до того ж без великої кількості цифр, бо в них не буде ніхто розбиратись.

Читайте також 5 суперових освітніх кампаній на Спільнокошті

Подарунки

За внески ви маєте дякувати подарунками. Добре, якщо вони будуть зроблені з кимось у колаборації. Наприклад, у нас є чашки, вироблені українським брендом.  Вони користуються більшим попитом, ніж інші наші брендовані  матеріали. Для внесків має бути лінійка подарунків – від 20 грн, від 200 грн, від 500 грн, від 1000 грн і т. д. Від ручки чи екскурсії офісом до вечері з командою. до вечері з командою. 

Дизайн

Люди купують очима. Тому вся кампанія має бути акуратною, з гарним дизайном сторінки на «Спільнокошті», на якій потенційний спонсор побачить якісне відео/фото, змістовний текст і подарунки.

Підтримка

З кампанією постійно потрібно працювати – інформувати і нагадувати про неї на своїх ресурсах і сторінках партнерів, в СМІ та на партнерських платформах. Недостатньо просто її оформити і чекати на надходження. Варто створити контент-план і регулярно повідомляти про акції та подарунки, колаборації, а також про час, що залишився для участі тощо.

Якщо ви бажаєте підтримати безкоштовні соціальні проєкти Освітнього простору «Я і моя школа» «Профілактика профвигорання» і «Український  розмовний клуб», переходьте  за посиланням.

Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram

Поширити у соц. мережах: