Ділюся двома прийомами, які допоможуть втримати увагу класу та організувати його. Якщо ви навчаєте дошкільнят або дітей молодшого шкільного віку, то:

1. Давайте дитині можливість 3-5 секунд подумати, коли ставите їй питання.

Здавалося б, це очевидно, правда? Але подумайте: ви запитуєте: What’s this? (Що це?)... тепер порахуйте подумки 5 секунд. Насправді це може здатися нам, дорослим, досить довго. Ми очікуємо відповіді одразу. Я, наприклад, імпульсивна людина, і люблю, щоб моє заняття було динамічним. Але, але. Не всі діти можуть швидко відповісти на запитання. Тому треба іноді сповільнюватися.

І це стосується не лише англійської мови, а й будь-яких занять.

Якщо ви – мама або тато, і допомагаєте дитині з домашніми завданнями, теж пам'ятайте про це: треба дати час дитині подумати. Якщо вона розмірковує і згадує, це не означає, що вона не знає або погано вивчила.

2. Зробіть іграшковий «чарівний мікрофон» – лише та дитина, що тримає його в руках, може відповідати. А всі решта – чекають на свою чергу.

Це не обов'язково має бути мікрофон. Якась іграшка, паличка (talking stick), будь-що. Головне, щоб ця річ візуально позначала для решти ту дитину, яка зараз відповідає.

Після того, як я розповідаю колегам про правило п'яти секунд, у них виникає закономірне питання: «Добре, а як зробити, щоб інші чекали на свою чергу, доки одна дитина думає цих 5 секунд?». У мене теж було таке питання, коли я дізналась про «5 секунд» з навчання для викладачів. І от «чарівний мікрофон» може бути гарним варіантом, як гадаєте?

Усі викладачі, що працюють з групами, знають, як це часом важко: коли ви ставите запитання конкретній дитині, а інші діти вигукують відповідь раніше. Немає нічого страшного, в тому, що більш активні та швидкі діти знають, як відповісти, або швидше висловлюють свою думку.

Однак, діти, які більш повільні, і яким потрібно тих самих 3-5 секунд на обдумування, можуть почуватись фрустрованими і демотивованими. Це можна вирішити ось так в ігровій формі – щоб підтримати одних і не змушувати мовчати інших. «Друзі, коли до вас перейде чарівний мікрофон, ви зможете теж відповісти на моє питання». 

Ідеї взято з навчання для викладачів англійської AE E-Teacher Program.

{{read_more|Читайте також| 6551, 6536}}

Джерело фото Depositphotos

Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram

 

 

Поширити у соц. мережах: