Osvitanova.com.ua

КОМПОЛА

Це проект учнів шостого класу, Нікіти та Софії-Христини, які перетворюють школу в інституцію, що задумається про екологію і майбутнє, та на прикладі демонструє це учням. Школярі запропонували встановити у навчальному закладі спеціальний компостер, який дозволить переробляти органічні відходи з їдальні, а компост потім використовувати для підживлення зеленої території навколо школи. Проект знайшов відгук у багатьох доброчинців, більш того, сьогодні до нього вже долучились ще п’ять шкіл.

Найважливіше тут те, що в краудфандинг закладена чудова можливість для навчання. Наприклад, організовуючи проект, Нікіта та Софія-Христина на своєму досвіді та із супроводом мами Нікіти навчались критично осмислювати проблему, шукати рішення, організовувати проект, комунікувати з доброчинцями, залучати до проекту різноманітних людей. Навички, які ХХІ столітті точно знадобляться.

SCHOOL ANGELS

Це мережа проактивних людей, які приходять у школи та працюють з старшокласниками, даючи їм актуальні знання та допомагаючи зрозуміти сучасний світ. Вони із різних сфер діяльності, кожен з них – зі своєю історією успіхів та помилок. Проте, діалог з старшокласниками – це можливість показати перспективу того, що відбувається за межами школи, а відтак допомогти кожному учневі наблизитись до більш усвідомленого вибору свого розвитку. Сьогодні проект уже запустив платформу для формування мережі шкіл та мережі «ангелів».

ART - LAB - ТЕРИТОРІЯ МИСТЕЦТВА

Це спроба переосмислити місце мистецтва у школі. Чи є в наших класах простір для розвитку талантів учнів? Який сенс ми вкладаємо в такі предмети, як «образотворче мистецтво» чи «музика»? Чи даємо ми дітям з одного боку розуміти мистецтво, а з іншого – пробувати себе у різних напрямах. Тетяна Божок з командою вчителів вирішили створити майданчик експериментів для учнів: тут можна і реп почитати, і створити відеоролики, і вірші свої декламувати. Але найважливіше, тут можна – це пробувати, тестувати, помилятись і шукати себе.

ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ - КЛЮЧ ДО ЗМІН

Це проект, що передбачає пошук відповіді: як знайти індивідуальний підхід до кожного учня? Змішане навчання робить можливим наступне: а) учень отримує шанс навчатись власним темпом через використання гаджетів та онлайн-контенту; б) учень може розвивати свої навички комунікацій, роботи в команді, вирішення комплексних проблем через роботу у групах над проектами чи реальними кейсами; в) вчитель стає фасилітатором навчального досвіду, а учень – центром, навколо якого рухаються усі процеси. У планах школи – перевести весь навчальний процес у формат «змішаного навчання».

ХАКЕРСПЕЙСИ У ШКОЛІ АБО ARDUINO НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ

У час четвертої цифрової революції хіба можемо дозволити собі не йти в ногу з часом і не пропонувати учням навчатись із найновішими технологіями? Україна має силу і потенціал у точних науках. Дуже важливо збагатити цей потенціал необхідними практиками викладання та матеріалами для тестування, аби через десяток років ми не лише хизувались потужним ІТ-аутсорсингом, але й компаніями, що пропонують світові ІТ-рішення. Тому автор проекту планує розробити для усіх вчителів інформатики методику використання Arduino – новітньої платформи, яка дозволяє легко розробляти різноманітні інноваційні програми та гаджети.

Поширити у соц. мережах: