Раз на тиждень ми відправляємо для вас дайджест з найкращими публікаціями

Як вдихнути свіжий подих у шкільне життя: духовний спортзал для вчителів

Іванна Комаринська 29 Січня 2019 Київ 1858

Ваша робота приносить Вам радість чи втому?
У пошуках професійного розвитку ми забули про духовний особистісний розвиток. 
Як вдихнути свіжий подих у шкільне життя вчителя? 

💥Відповідь дізнаєтесь 29 січня, у вівторок.

Розглянемо: 
- практики щодо створення простору розвитку та подяки в школі;
- технології щодо побудови атмосфери цінностей та комунікації;
- прийоми підвищення професійного росту вчителя;
- духовні практики.

Спікер → Ірина Гондюл - директор середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №158 м. Києва, вчитель математики вищої категорії, «вчитель-методист», сертифікований тренер з управлінської діяльності в сфері освіти та з управління професійним життям, автор та розробник освітніх майстер-класів для управлінців та педагогів.

🗓️Дата проведення: 29.01.2019, вівторок
⌚Час проведення: 17:00 - 19:00 
⚓Місце проведення: м.Київ, вул. Голосіївська, 13 Г (м.Голосіївська), Креативна Міжнародна Дитяча Школа

Попередня реєстрація обов’язкова.
📝Реєстрація за посиланням: https://goo.gl/forms/WvoUruJOSjk5gcOH2

🏷️Вартість участі у майстер-класі – 200 гривень.
У вартість входить сертифікат, роздаткові матеріали, кава-брейк.

Оплата здійснюється на карту Приватбанку попередньо.
Реквізити для сплати: 
Отримувач - Жигінас Ліна Григорівна
Номер карти: 5169330510242867
У призначенні платежу вказуйте Ваше прізвище, ім'я та дату події, за яку оплачуєте.

📃Квитанцію про оплату або скріншот ОБОВ'ЯЗКОВО відправляйте на е-mail: [email protected] або Viber: (067) 326 49 40.

Телефон для довідок: (067) 326 49 40 – Іванна

#вчимосявчити #insight


29 Січня 2019

17:00 - 19:00

Вул. Голосіївська, 13Г, КМДШ

https://www.facebook.com/events/370145210437952/

Залишити відгук

0/2000 символів використано

Якщо ви зареєстрований користувач і хочете додати коментар то вам потрібно увійти, або ви можете додати коментар нижче анонімно.

Події