Останнім часом педагоги і батьки все більше прагнуть завантажувати дошкільнят «корисною» змістовної діяльністю, припускаючи, що таким чином вони в майбутньому позбавлять дітей від шкільних труднощів. Фактично шкільний тип навчання увійшов в дошкільне виховання. Групи дитячого садка мало чим відрізняються від шкільних класів. В сучасних групах і шкільних класах обов'язково є і ігрова, і навчальна зона з усіма шкільним приладдям: парти, вчительський стіл, класна дошка. У дошкільних установах життя дитини чітко регламентоване, і фахівці протягом дня проводять з малюками різні заняття. У дошкільнят не залишається часу для гри. Деякі батьки так поспішають виростити вундеркіндів - логічно міркуючих, абстрактно мислячих, і не тільки на рідній мові, а й на іноземних, що забувають про вік дитини.
Дитина - матеріал гнучкий, добре піддається дресурі, але раннє навчання основам грамоти, рахунку не є запорукою подальшого безпроблемного навчання.
Тому виникає необхідність в такій програмі з підготовки до школи, яка була б екологічною, що не перевантажувала і не травмувала б тендітну дитячу психіку.
Простір нашого центру направлено на інтерес до почуттів кожної дитини і розуміння потреб дитячої психіки.