Загальний опис
ВИД ЗАКЛАДУ - Центр дитячого розвитку
Головна мета нашої роботи – подарувати радість пізнання навколишнього світу кожній дитині, яка завітає в ЛАДО. Розвиток і навчання має бути цікавим, веселим і приємним для малюків. Львівська Академія Дошкільної Освіти була створена, щоб допомогти турботливим батькам у вихованні та всебічному розвитку їхніх діток.
Кожне заняття у будь-якій віковій групі є комплексним, інтегрованим з декількох навчальних предметів і складене відповідно вікових особливостей та здібностей дітей. Заняття проводиться в ігровій формі і триває 1 годину. У процесі навчання змінюються види діяльності – від спокійних до рухливих та навпаки, змінюється місце діяльності – робоча, ігрова зони. Також змінюється навчальна кімната і викладач. Це не дозволяє дитині втомлюватися.
Перше заняття ЗАВЖДИ є безкоштовним.
Наші переваги
1. Систематизована 6-річна програма, яка має декілька рівнів складності для дітей від 1 року до 7 років. Така програма включає в себе заняття із загального розвитку дитини віком від 1 року до 5 років та комплексну підготовку дітей віком 5-7 років до школи. В процесі навчання та виховання за такою програмою відбувається психологічний, сенсорний, фізичний, розумовий та соціальний розвиток дитини.
2. Досконале володіння рідною мовою та закладення основ для вивчення іноземної: опанування правильної вимови, конструкцій речення, формування активного словникового запасу та його збагачення, усунення мовного бар’єру.
3. Унікальні методики викладання, що полягають у використанні традиційних методів навчання і виховання дітей дошкільного віку у поєднанні з новими сучасними прогресивними методиками та авторськими програмами.
4. Сучасні технології та обладнання забезпечують якісне проведення занять і досягнення якомога кращих результатів навчання та виховання. А також створюють умови, в яких дитина стає повноправним членом інформаційного суспільства ХХІ століття.
5. Екологічне середовище нашого приміщення для перебування дітей. Окреме двоповерхове просторе приміщення відповідає всім пожежним та санітарним вимогам. Ми розуміємо, наскільки важливим є здоров’я Вашої дитини, тому впродовж дня проводиться триразове вологе прибирання та провітрювання навчальних кімнат (за відсутності дітей). З метою уникнення розповсюдження та профілактики ГРВІ захворювань в приміщенні встановлені кварцові лампи для знезараження повітря. Всі навчальні кімнати обладнані меблями із натурального дерева, які мають відповідні сертифікати якості та підібрані індивідуально до кожної вікової групи дітей.
6. Особистісно-орієнтований підхід, який здійснюється через врахування індивідуально-психологічних та вікових особливостей маленьких «академіків» завдяки кількості дітей у групах не більше 6-ти.
Правила попереднього запису:
Щоб розпочати заняття в «Львівській академії дошкільної освіти», Вам необхідно:
Зателефонувати за контактними телефонами щодо попереднього запису.
Назвати вік дитини і відповідно до нього бажаний напрямок занять.
Вказати Ваш мобільний телефон.
Адміністратор надасть Вам необхідну інформацію і підбере групу відповідно віку та побажань.
Правила організації навчально-виховного процесу:
Велике прохання – не запізнюватися на заняття!
Перед заняттям необхідно відмітитися у адміністратора в журналі відвідування.
З дітьми до 3-х років на занятті обов’язково має бути присутній один із батьків.
Під час заняття вимикайте мобільні телефони та не заважайте навчальному процесу розмовами з іншими батьками.
Завжди майте при собі змінне взуття або чисті шкарпетки так, як в закладі килимове покриття. Вхід в навчальні приміщення «Ладо» босоніж категорично ЗАБОРОНЕНО!
Діти віком від 3-х років займаються самостійно. Для Вас, батьки, в цей час діє спеціально облаштована комфортна зона очікування.
Не приводьте дитину із симптомами ГРВІ захворювань. Будь ласка, попередньо повідомте адміністратора про Вашу відсутність у зв’язку із хворобою.
Просимо Вас бережливо ставитися до наших іграшок і навчальних матеріалів.
Фото- і відеозйомка без узгодження з керівництвом дошкільного закладу заборонена.
Якщо у Вас виникнуть питання стосовно організації чи проведення занять у «Львівській академії дошкільної освіти», на них завжди зможе відповісти адміністратор.
Програми викладання
Розвиваючі заняття
Ранній розвиток дитини закладає основи для успішного переходу на наступні етапи її життя. Доведено, що ніякий період життя людини не відрізняється таким інтенсивним темпом розвитку, як перші роки свого життя. Для нас важливо створити такі умови, які б максимально розкрили природні здібності дитини і задовольнили її пізнавальні потреби. Крім психофізичного розвитку, не менш значимою є соціалізація дитини, тобто набуття досвіду у спілкуванні з дорослими та ровесникам. Відвідуючи розвиваючі заняття в нашій академії, Ваша дитина вчиться бути активною, самостійною і досягати успіхів у всіх сферах своєї діяльності.
Розвиваюче заняття триває 1 годину. Його структура та наповнення залежить від вікових особливостей дітей. Педагог не керує навчальним процесом, а лише організовує його. Особливістю спілкування педагога з вихованцем є спільна діяльність дитини з дорослим на правах співпраці. Під час занять використовуються лише якісні дерев`яні іграшки,нетоксичні декоративні матеріали; обов’язковим є дотримання всіх вимог техніки безпеки.
Оскільки основою для навчання та виховання дітей віком 1-7 років є гра, розвиваючі заняття проходять лише в ігровій формі. Невід’ємною їх частиною є активні види діяльності з фізичного розвитку: пальчикові ігри, руханки, ритмічні вправи тощо. Ми допомагаємо розвиватися дитині, мотивуючи її до навчально-пізнавальної діяльності.
Доведено, що чим раніше розпочати заняття з дитиною, тим простіше буде проходити процес розвитку і навчання, в подальшому житті малюк легше адаптується в суспільстві. Тому наша програма побудована за напрямками:
1 – 2 роки
Пізнавальний (вміння обстежувати та аналізувати об’єкти навколишнього середовища за допомогою 5-ти основних органів чуття: зір, слух, дотик, нюх і смак);
Сенсорний (підвищення чутливості);
Мовленнєвий (збагачення лексичного запасу та активізація звукового сприймання);
Фізичний (вміння керувати своїм тілом за допомогою рухливих вправ, ігор, танців; розвиток дрібної моторики пальчиків);
Музичний (проведення музично-ритмічних хвилинок, елементів релаксації, гри на дитячих шумових інструментах);
Естетичний (прищеплення почуття задоволення від процесу творчості та отриманого результату від нього).
2 – 3 роки
Інтелектуальний (уявлення про устрій людського життя, процес лічби, порівняння властивостей предметів);
Мовленнєвий (вміння слухати і розуміти казки, вірші, розвиток фонематичного слуху);
Емоційно-ціннісний (виховання культури поведінки та почуття самовартісності, життєздатності);
Художньо-естетичний (вміння експериментувати та створювати прості образи фарбами, олівцями, пластиліном, тістом тощо);
Музичний (втілення у вільних рухах загального характеру музики, найпростіших ритмічних малюнків на дитячих музичних інструментах);
Фізичний (розвиток рухових якостей тіла: швидкість, спритність, витривалість, точність та координація рухів).
Головною метою розвитку та навчання вікової групи 1 – 3 роки є відпрацювати найбільш значущі для дитини навички, розвинути найважливіші вміння. Малюки 1 – 3 років займаються з мамою або близькою людиною, яка є головним помічником і активним учасником протягом всього заняття.
На четвертий рік життя наступає важливий період формування активного інтересу до взаємин з іншими людьми, які започатковують розвиток здатності дитини до мовної взаємодії, співробітництва. Тому діти віком 3 – 5 років на заняттях займаються самостійно за такими напрямками:
3 – 4 роки
Інтелектуальний (знання про навколишнє середовище, прості математичні знання);
Психологічний (розвиток основних психічних процесів: увага, пам’ять, мислення, надання дитині значної самостійності при виконанні її дій);
Сенсорний (розпізнавання зовнішніх властивостей предмета через органи чуття);
Розвиток дрібної моторики руки (вправи із дрібними деталями, шнурування, складання пазлів, ліплення тощо);
Мовленнєвий (перехід до складних речень, опису об’єктів, вміння керувати своїм голосом);
Естетичний (моделювання художніх композицій, сприймання музичних творів, відчуття ритму).
Програма із загального розвитку дітей 4 – 5 років передбачає пропедевтичну роботу (вступний курс) з підготовки дитини до школи, тому включає наступні напрямки:
4 – 5 років
Пізнавальний (знання про живий і неживий світ природи, необхідні знання з навчання грамоти та математики, плоскі геометричні фігури);
Мовленнєвий (звукова культура мовлення, збагачення словникового запасу, правильне конструювання речень, ведення простого діалогу);
Розвиток дрібної моторики руки (підготовка руки до письма, правильне положення олівця, фломастера у руці);
Художньо-естетичний (вміння сприймати твори художньої літератури, втілення образів через малювання, ліплення, аплікування, емоційне слухання музичних творів).
Підготовка дитини до школи
Однією з найважливіших подій в житті дитини є вступ до школи, адже відтепер їй необхідно виконувати роль «учня» з новими обов’язками, жити в шкільному колективі. Ця подія є стресовою не лише для малюка, а й для батьків. Тому ЛАДО, щоб допомогти діткам та їх батькам успішно піти перший раз в перший клас, проводить заняття з комплексної підготовки дитини до школи з таких напрямків:
Мовленнєвий (навчання грамоти, словникова робота, розвиток зв’язного мовлення, звукової виразності мови);
Логіко-математичний (лічба в межах 100, прості арифметичні дії з числами, порівняння множин та величин, ознайомлення з плоскими та об’ємними геометричними фігурами, орієнтування в просторі і часі);
Пізнавальний (розширення кругозору, знання про природу та взаємозв’язки між рослинним та тваринним світом);
Психологічний (посидючість, концентрації та розподілу уваги, зосередженості на одній справі, адаптація в нових умовах шкільного життя, соціальна роль «учня»);
Розвиток дрібної моторики (підготовка руки до письма ручкою, закріплення точності рухів пальчиків, акуратність і чистота письма);
Художньо-естетичний (вивчення засобів і прийомів створення композицій із фарб, пластиліну та натуральних матеріалів, театралізовано-ігрова діяльність).
Така програма відповідає вимогам та стандартам Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України і дає можливість дошкільнику стати учнем чи ученицею кращих шкіл та гімназій. Перше вересня стане справді радісним днем в житті Вашої сім’ї.
Кожне заняття у будь-якій віковій групі є комплексним, інтегрованим з декількох навчальних предметів і складене відповідно вікових особливостей та здібностей дітей. Заняття проводиться в ігровій формі і триває 1 годину. У процесі навчання змінюються види діяльності – від спокійних до рухливих та навпаки, змінюється місце діяльності – робоча, ігрова зони. Також змінюється навчальна кімната і викладач. Це не дозволяє дитині втомлюватися.
Перше заняття ЗАВЖДИ є безкоштовним.
Дні творчого розвитку
З метою зберегти унікальність кожної дитини, розвинути її здібності і таланти Львівська Академія Дошкільної Освіти відкриває дитячі секції та студії:
Англійська мова для найменших – це перші кроки у вивченні іноземної мови, яке відбувається природнім шляхом – «занурення» в мовне середовище. Ненав’язливе навчання в ігровій формі захоплює дитину. Новітні методики викладання дозволяють дитині навчатися легко і весело. Крім того, такі заняття сприяють розвитку пам’яті та фонематичного слуху.
Бейбіденс передбачає вивчення танцювальних рухів для малюків, розвиток пластики тіла та відчуття ритму, зміцнення основних груп м’язів організму малюка. Дитина вчиться краще координувати свої рухи. Під час танцювальних вправ зміцнюється серцево-судинна та стабілізується дихальна система.
Дитяча аеробіка сприяє зміцненню опорно-рухового апарату дитини, а саме формується правильна постава, покращуються процеси обміну речовин в організмі. Також передбачає розвиток таких фізичних якостей тіла, як гнучкості, витривалості та спритності. В процесі занять підвищується опірність організму до захворювань, зміцнюється імунна система.
Театральний гурток розкриває акторські здібності і таланти Ваших малюків, долає психологічні комплекси та страхи, надає знання про театральне мистецтво в цілому. Навчання дітей основ сценічної майстерності проходить через інсценівки, мініатюри, імпровізації і, навіть, постановку дитячих п’єс.
Етикет відіграє важливу роль у вихованні дошкільнят. Правила поведінки за столом, в транспорті, етикет спілкування малюки засвоюють через створені ігрові ситуації. Ввічливі діти з хорошими манерами виростають чуйними до потреб та почуттів інших людей.
Творча майстерня розвиває креативність, нестандартне мислення, творчий підхід у малюка. Дитина вчиться прийомам та технікам виготовлення художніх композицій із різноманітних матеріалів. Також такі заняття дозволяють дитині експериментувати, робити відкриття, пізнати творчий подив і захоплення. І звичайно ж, формуються естетичні смаки та любов до прекрасного.
Казкотерапія необхідна для розвитку дитини не менше, ніж ігри. Слухаючи казки, дитина починає готуватися до світу людських взаємовідносин, з оточуючими явищами, зразками поведінки. Казка – це засіб, за допомогою якого дитина вчиться розуміти навколишнє середовище. Такі заняття є необмеженим простором для розвитку уяви, фантазії, творчого мислення.
Ми намагаємось створити всі умови для самовираження і реалізації потенційних можливостей кожної дитини.
email: [email protected]
Вікові групи
Дошкільна (0 - 6 років)
Атестат державного зразка
Школа не надає державний атестат
Додаткові умови:
Формат навчання
Підготовка до школи
Методики/програми
Казко-терапія
Матеріальна база
У місті
Мови
Англійська
Творчість
Хореографія
Якщо ви зареєстрований користувач і хочете додати коментар то вам потрібно увійти, або ви можете додати коментар нижче анонімно.