Тетяна Веркалець, 37 років
#ІСТОРІОНАВТ
Чому стала вчителем?
У дитинстві я мріяла стати космонавтом, а потім у пошуках відкриттів опинилася на історичному факультеті.
Інновації
Мій кабінет історії – творча лабораторія для учнів 5–11 класів. Тут вони створюють ідеї та втілюють у життя спільні проекти. Також я заснувала клуб “Дебати’, який допомагає учням навчитися відстоювати власну думку та поважати чужу. Впроваджую методику викладання історії Голокосту.
Правило життя
Разом ми можемо все.
Вікторія Биркович, 29 років
#ГРОМАДЯНКАСВІТУ
Чому стала вчителем?
Я зростала в неблагополучній сім’ї і мріяла стати вчителем. Мій приклад доводить, що в дітей з таких сімей є шанс, є майбутнє.
Інновації
Вважаю, що головне завдання вчителя початкових класів ― навчити дітей критично мислити й аналізувати інформацію. Тому я розробила методику, за якою уроки ― це міні-дослідження з різних предметів.
Я також впроваджую інтегрований курс “Культура добросусідства’, щоб виховувати дітей у загальнолюдських цінностях та з високим рівнем толерантності. Взяла участь в організації першого Фестивалю сім’ї в Ужгороді.
Правило життя
Педагог не навчає, виховує чи розвиває, а співпрацює з учнями, навчаючись і самовдосконалюючись разом із ними.
Владислав Качур, 31 рік
#ЛІНГВІСТ
Чому став вчителем?
Завдяки своєму вчителю англійської я визначився з професією ще в школі. Там я провів своє перше наукове дослідження з лінгвістики і став дипломантом Малої Академії наук України.
Інновації
Я розробив електронні посібники з країнознавства “Welcome to the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland’, “English with Pleasure” та “Deutsch mit Spaß” за новою навчальною програмою. На уроках англійської використовую елементи гейміфікації, інтерактивні вправи на базі інтернет-платформ Kahoot, LearningApps, а також арт-терапію.
У 2015 році увійшов до рейтингу вчителів-новаторів за версією “Microsoft Innovative Educator Expert”.
Правило життя
“Життя – це не пошук себе. Життя – це створення себе”. Бернард Шоу.
Паул Пшенічка, 71 рік
#КОСМІЧНИЙ
Чому став вчителем?
У моїй рідній сільській школі були добре вкомплектовані кабінети хімії і фізики, була прекрасна бібліотека і майстерні. А навчали нас чудові викладачі, які терпляче ставилися до всіх наших витівок. Цей досвід переконав мене стати вчителем, і я не помилився з вибором.
Інновації
У 1991 році я створив для обдарованих учнів наукове товариство “Квазар’, воно і досі успішно діє. Це середовище для командної роботи, вільне від класів, оцінок та іспитів. 55 членів МНТ “Квазар” взяли участь у 115 конференціях, турнірах, олімпіадах та конкурсах і реалізували понад 150 дослідницьких проектів.
Написав кілька підручників із фізики. Про свої новітні практики розповідав на виступі TEDxKyiv. Постійно беру участь у міжнародних конференціях з фізики та астрономії. Я голова журі секції інженерії “Міжнародної конференції молодих учених ICYS”.
У 2005 році Масачусетський технологічний інститут присвоїв малій планеті № 21389 моє ім’я ― “Пшенічка”.
Правило життя
Подавати матеріал у захопливій формі, створювати на уроці і в позаурочний час ситуації успіху, шукати істину разом з учнями.
Наталя Гладких, 31 рік
#ІНКЛЮЗИВНА
Чому стала вчителем?
Коли в моєму училищі з’явився предмет “Корекційна освіта’, замислилася над тим, що є діти, які не бачать, не ходять, не розмовляють, не чують або не розуміють, що їм говорять. Саме тоді вирішила працювати з дітьми, що мають комплексні порушення розвитку. Моя мрія ― зробити таких дітей “видимими” для суспільства.
Інновації
З 2009 року займаюся соціально-психологічною реабілітацією дітей з особливостями розвитку. Створила програми з розвитку музично-ритмічних здібностей, з професійного орієнтування, з розвитку акторської майстерності для молоді з інвалідністю та програму для першого в Україні Літнього міського інклюзивного табору денного перебування SPACE CAMP.
Правило життя
У дитині насамперед бачу дитину, а вже потім її інвалідність.
Титульне фото: сторінка Global Teacher Prize
Якщо ви зареєстрований користувач і хочете додати коментар то вам потрібно увійти, або ви можете додати коментар нижче анонімно.