Соціальні медіа стали важливим інструментом для неприбуткових організацій. Вони дозволяють громадським організаціям мати контакт зі своєю аудиторією на особистому рівні та дають можливість збільшити видимість їхньої справи.

Пропонуємо до вашої уваги поради про те, як організації можуть використовувати соціальні медіа для контакту зі своєю аудиторією, а також для досягнення своїх кінцевих результатів. 

 

Порада № 1: Історія повинна бути про людей, а не про організацію


"Ми повинні перестати говорити про себе, себе, себе, і почати говорити про них, про людей, про донорів", — рекомендують експерти.

Ваші дописи мають бути пов'язані з історією людей, а не тільки організації. Коли ви змушуєте своїх волонтерів, меценатів, донорів відчувати, що вони мають цінність, а їхні внески включені в загальну історію, ваші кампанії зі збору коштів матимуть більший вплив і краще резонуватимуть у соціальних медіа.

 

Порада № 2: Залучіть команду
 

Дозвольте вашій команді працювати в соціальних медіа — вони можуть допомагати розповсюджувати інформацію. Навіть якщо вони помиляться, досвід роботи з соціальними каналами з перших рук дозволить вашій команді вивчити цінні уроки про комунікацію в соціальних мережах. Це дозволить переконатися, що ви зібрали команду, яка вірить і бере активну участь у вашій справі, а також підвищить охоплення ваших кампаній.

 

Порада 3: Не форсуйте пристрасть — будьте пристрасними
 

Бути автентичними в соціальних мережах є надзвичайно важливим фактором для присутності вашого бренду в соціальних медіа. Некомерційним організаціям потрібно бути дійсно пристрасними. 

"Якщо ви пристрасні в тому, щоб віддавати в соціальних медіа, будьте готові отримувати навзаєм", — говорять експерти, наголошуючи на тому, що ваша завзятість у соціальних мережах може принести багато корисностей у відповідь.

 

Порада № 4: Вийдіть за межі цифр
 

Для неприбуткових організацій успіх виходить за межі показників в аналітиці — це про кінцеві результати.  Наприклад, запитайте себе: чи люди беруть участь у ваших подіях та челенжах з просвітницькою метою? Чи беруться допомагати, волонтерувати у потрібні моменти? Чи готові вони жертвувати на важливі речі? Відповіді на ці питання допоможуть вам з'ясувати, чи змінили ви сприйняття людей щодо вашої справи та чи ефективно ви користуєтеся соціальними мережами.

 

Порада №5: Здобудьте "євангелістів", які будуть поширювати вашу інформацію 
 

Коли ви працюєте із соціальними медіа, використовуйте їх для того, щоб знайти активних друзів, прихильників, які зможуть стати вашими "євангелістами". Їх особливість у тому, що вони поділяють вашу пристрасть до однієї справи, і якщо відчувають, що робота вашої організації узгоджується з їхніми цінностями, вони допомагають поширювати ваш меседж на своїх сторінках. Краса соціальних медіа полягає в тому, що вони надають вам можливість звернутися до людей на особистому рівні. Не бійтеся розповсюджувати ваші меседжі серед впливових людей, щоб здобути ширшу підтримку вашої справи через соціальні медіа.

Поширити у соц. мережах: