Адреса
https://www.facebook.com/spilnoschool/
ВИД ЗАКЛАДУ - Садок, Табір, Центр дитячого розвитку, Школа
Спільношкола — це спільнота людей (батьків і професіоналів), що спираються на схожі цінності, і тому мають спільне бачення в цілях, підходах та змісті освіти дітей.
Ми стоїмо на засадах віри у природу людини, на повазі до кожної особистості, незалежно від її віку. Девіз школи “Born to learn”, тобто народжені вчитися.
В Спільношколі є обов'язкова для дітей частина навчання.
Вона здійснюється через поєднання викладення нового знання, самостійного закріплення та застосування його на практиці і колаборації в проєктах по методиці SCRUM. Ця методика адаптована нами для навчання в початковій та середній освіті.
Діти мають для свого вибору курси/гуртки, відкриті лекції чи роботу з візит-майстрами.
Заняття проходять у невеликих групах, приблизно 12-16 дітей. Групи динамічні. Кожен триместр є можливість або підсилити або зменшити навантаження, яке формується за індивідуальним освітнім маршрутом учня.
Навчальний рік очно починаємо 15 вересня.
Наша адреса: Київ, вулиця Родини Крістерів, 20Г
Детальніше на сайті: https://spilno.school
Цікавить освіта нового формату та відгукнулися наші цінності?
Будемо раді знайомству!
Куріккулум 5 Keys – це власна освітня програма, що заснована на поєднанні знань та навичок, необхідних у сучасному світі.
Мета п'яти ключів для зростання — людина, яка мислить та може майстерно опрацьовувати інформацію в будь-якій формі та у будь-який спосіб, яка здатна робити вибір і спроможна керувати своїм життям у світі, що швидко змінюється. Така людина співпрацює та взаємодіє з іншими, сприймає світ і себе в ньому цілісно, робить вклад в загальну справу з любов'ю та творчістю.
Опанування дисциплін відбувається через інтегровані курси: Мова (українська мова + література), English, Science (природничі науки), Технології, Social Science (історичні та соціальні науки) та курсу Математики. Доступ до матеріалів під час дистанційного навчання — через фінську платформу Claned, яка підтримує залученість і допомагає відстежити власний прогрес.
Учнів 0-10 класів запрошуємо на демо-дні в Спільношколу. За цей час ми намагаємося включити учнів в усі процеси дня з ненав'язливим супроводом дорослого з команди.
▪ Це можливість для дитини та батьків на безпосередньому досвіді сформувати питання та отримати відповіді;
▪ Це можливість дитині оцінити, наскільки їй підходить соціально-активне середовище, настільки вона почуває себе комфортно та має бажання тут навчатися
Всі кошти, отримані від батьків йдуть на розвиток школи.
Вартість навчання на 2024-2025 навчальний рік в Спільношколі ( вказана в $ і оплата перераховується по курсу НБУ).
Деталі на сайті за посиланням: https://spilno.school/vartist-navchannya
Дошкільна (0 - 6 років)
Початкова школа (6 - 10 років)
Середня школа (10 - 15 років)
Старша школа (15 - 18 років)
Школа надає державний атестат
Методики/програми
Пісочна терапія
Казко-терапія
Демократична освіта
Проектний підхід
Гуманна педагогіка
Арт-терапія
Технологія "Занурення"
"Школа майбутнього"
Навчання у грі
Матеріальна база
Тренажерний зал
Окрема будівля
Дитячий майданчик
У місті
Спортзал
Спорт
Футбол
Баскетбол
Шахи
KidFit (дитячий фітнес)
Йога
Бойові мистецтва
Творчість
Рукоділля
Театр
Музика
Хореографія
Мови
Англійська
Українська
Наука
Інформаційні технології (ІТ)
Логіка
Робототехніка
Формат навчання
Підготовка до школи
Міні-садок
Тьюторство
Зимовий табір
Літній табір
Майстер-класи
Сервіси
Екскурсії
Харчування
Спеціалісти
Педіатр
Дефектолог
Психолог
Інші сервіси
Ми — школа повного дня. Наші двері відкриті для дітей з 8:00 до 19:00 у будні дні. Кожен понеділок на та сьомому тижні навчання ходимо на екскурсії. Літня програма триває з червня по липень включно.
Коментарі 10
Каріна
Моя дитина в цьому році пішла в перший клас в Спільношколі. Хвилювань було більше у мене, ніж у неї ) Але мені подобається, що школа вчить самостійності дітей. Це їх організовує, мотивує. Донька одразу зрозуміла, що навчання — це її зона відповідальності. Виконує всі завдання в школі, а в другій половині дня із задоволенням відвідує різні курси та студії. В цьому місці поєднується середовище для навчання та іншої позашкільної активності. Не потрібно додатково возити її на гуртки через все місто. Й сам район розташування нам підходить. Іноді вони виходять на екскурсії. Вчаться пересуватися містом, їздити на громадському транспорті. За цей час я відчуваю її зростання. Адаптація до школи проходить добре. Програма збалансована по навантаженню. У них є час і для вільної гри, і для занять. Тому я трохи видихнула, і вже не сумніваюсь. Наше рішення про вступ до Спільношколи було вірним 💛
Анастасія
Ну що, поговоримо про рік навчання в спільношколі. Хочу поділитися з майбутніми школярами та їх батьками. Нам обіцяли англійську мову на дуже високому рівні, а насправді вона 1 годину на тиждень. Андрій (син) зовсім її не розуміє. З математики великі прогалини, дуже слабенько. Ввічливості дітей не вчать зовсім. Якщо діти сваряться - то їхня проблема. Діти повинні вирішувати свої справи самостійно. Так вважають у цій школі. Якщо ваша дитина стрибне з другого поверху, це буде проблема дитини і їх батьків. Школа не відповідає ні за що. В класі є двоповерхові шафи по яким стрібаюсть і бігають діти 7-8 років. На вулицю діти виходять будь як. Якщо на вулиці -10 то нікого не хвилює, що дитина без шапки, без куртки. Це справа дитини. Навіть зауваження та нагадування ніхто не зробить. Якщо дитини не має на уроці, то ніхто її шукати не буде. Ваша дитина може гуляти по школі будь де, це нікого не цікавить. Спілкування між батьками та тьюторами (викладачами) не передбачено зовсім. Ви можете отримати зустріч з директором школи один раз на пів року. Дізнатися як справи у дитині в школі ви майже не зможете. Тільки зі слів самої дитини. На уроках діти можуть займатися будь чим. Ніякої дисципліни нема від слова зовсім. Якщо у вас є питання стосовно школи чи навчання вам порадять купити і прочитати книгу написану директором школи. Ось і все (( НЕ РАДЖУ цей навчальний заклад!!!
Юлія
Відчуваємо атмосферу підтримки в школі. Захоплення виникло з перших годин пробних занять. І якщо ми з чоловіком думали, то син одразу прийняв рішення: “Я хочу ходити в цю школу! 🙂“. Мені хочеться сказати «Дякую» всім причетним до створення Спільношколи!” Щодня, два роки поспіль, я радію, як Степан біжить до школи. Моє бачення — все дуже демократично. Дітей провокують дізнатися щось нове, навчатися, але знання — не ціль, а результат. Дітям задають питання, ведуть діалог, чим запускають процес пошуку відповідей. Невимушено доносять істини: необхідність знань у сучасному швидкому світі; напрацювання навичок. Саме розуміння цих істин, допомагає дітям поступово самостійно формувати свій процес навчання. І тоді все залежить від дитини, хоче — навчається. Не хоче — знову пояснюють необхідність знань Важливий процес соціалізації проходить в школі теж цікавим практичним шляхом: екскурсії по місту громадським транспортом, майстер-класи в справжніх кав’ярнях тощо. І мені дуже подобається поділ всього року навчання на тематичні цикли. Навчання протягом 5 тижнів по всіх дисциплінах в рамках однієї теми та ще й створення проекту, мені видається дуже ефективним. Бо є можливість оцінити знання, які засвоїлись та підсумовувати, й далі знову почати нове коло. Я порівнюю сина сьогодні, з сином вчора — результат мені подобається. І ще великий плюс на додачу — батьків у процес навчання не залучають. Ніякої домашки після роботи Натомість, ми можемо подивитися коментарі викладачів після завершення циклу й розуміти динаміку навчання. Разом святкуємо свята, відчуваємо атмосферу підтримки в школі.
Марина
Мій вибір школи був в більшості інтуїтивний). Безумовно такі аспекти як збалансоване харчування та новий гарний простір з огородженою територією вплинули на рішення, але були не основними, а додатковими ). Основним, зрозуміло, був підхід до навчання, зацікавленність та орієнтованість на дитину. Пройдений навчальний рік був легким для дитини та вцілому для батьків. Марія вчиться контролювати свій час, бути відповідальною та самодисциплінованою. Дякую, за відсутність ранків з умовлянням дитини про відвідування школи😉
Оксана
Школа, которая своих детей учит, что можно игнорировать других людей, их права и выводить детей гулять в закрытый для посторонних двор с хорошо оборудованной за счет жильцов-инвесторов детской площадкой через окно, что, наблюдают жильцы соседних домов, прикрываясь Майданом и другими популистскими лозунгами, вызывает противоречивые эмоции. Собиралась рекомендовать ее своим родственникам, но когда увидела, как красивые слова остаются на бумаге, а реальные действия у здравомыслящих людей вызывают недоумение и шок, передумала. Дети учатся на примере поступков и поведения взрослых, а не по их лицемерным словам.
Катерина Гузенко
После первых визитов в школу, дочурка-третьеклассница сказала - что "это не школа, а мечта!" Спустя некоторое время, её позитивные эмоции подкрепились, и также пришло понимание этого ощущения. Так, своим друзьям Анюта осознанно аргументирует, что в её Спильношколе очень особая атмосфера, которая необходима: ощущение свободы, также поддержки, доверия и уважения к себе со стороны учителей, активная позитивная команда показывающая, что учёба может быть интересной и увлекательной, креативные задания и признание её идей, много общения и движения. Очень огорчилась, когда начались каникулы, и теперь ждёт не дождётся открытия школы в новом учебном году 🙂
Тетяна
Для мене Спільношкола - це школа в якій я хотіла би вчитись сама, якби я була зараз дитиною. Щоби дорослі сприймали мене та мої потреби і бажання серйозно, щоби у мене був простір для самовираження, але й рамки для того, щоби я навчилась взаємодіяти з іншми та Світом. Мій син з радістю ходить до Спільношколи, і я бачу як він росте та розвивається, як формується його характер, як розширяється його світогляд. Для мене важливо що Спільношкола не лише вчить, а й розвиває навички спілкування, критичного мислення, творчості тощо. Це не легко, бути матір’ю спільношколяра, бо він точно знає що він має право не хотіти і право вибирати. Але це - радісно, бо ми говоримо на рівних і я краще розуміємо одне одного.
Валентина
Отвечает София 6кл: Потому что преподаватель - это друг. Есть возможность выбирать интересные курсы, например, биологию и зоологию, даже если ты в четвертом или пятом классе. Дружим и общаемся со всеми в школе, независимо от возраста. Если плохо, в школе выслушают и помогут. Вместе устанавливаем правила и отменяем их 😉 Меня уважают как личность. Почему я выбираю школу для своего ребенка ( уже 4тый год ) : Потому что ребенок счастлив в школе, школа не травмирует, нет оценок, сравнения, есть собственный ритм обучения. Очень нравятся проекты в командах, и главное - не быть лучшей командой, а командная работа!
Аліна Шлапак
Родители часто испрашивают, где учатся мои дети. Многие подмечают их отличие в поведении, уверенности в себе, свободу в самовыражении, умении отстаивать ценности и границы. У них действительно хорошая связь с собой, они умеют в большинстве случаях достигать задуманного и главное в этом всем- их мотивация рождается из их собственных желаний, а не из моих, учителей или из страха и желания соответствовать, быть лучше кого-то. По мимо полученных знаний, их Школа даёт в достойном качестве и количестве, для меня самым важным является то, каким будет фундамент личности моих детей и смогут ли они для себя воспользоваться полученными знаниями. Понимание, какой я и в чем мои особенности, уважения себя и других, понимание своих чувств, потребностей и, конечно же, знание, как самому или с поддержкой получить желаемое, идти в целям- вот что важно. Принципы этой школы разработаны таким образом, чтоб учитывать все эти факторы и помочь сформировать идентичность ребёнка. Ребёнок никогда! не брошен, не оставлен наедине со своими переживаниями, не обесценен, не подавлен авторитетом. Он Личность и к нему всегда относятся как к Личности. Это самая большая ценность для меня, как для матери и для моих детей. P.S. дети каждый день с радостью бегут в школу, любят учителей и директора, обнимаются с ними, делятся своими переживаниями, приходят за поддержкой, с радостью посещают все образовательные и развивающие занятия. Чего только стоят уроки химии и театральная Студия)
Юлія
Наш син Шпак Захар навчається в Спільношколі вже 2 роки. Чому наша сім’я обрала її та продовжує обирати? По-перше це безпечний простір, в якому заохочується вирішення конфліктів та непорозумінь мирним шляхом. Простір, в якому є можливість діалогу дітей з дітьми, дітей з викладачами та тьюторами, батьків з викладачами та можливість «зустрітись» на трьох (дитина, батьки, представник школи) та обговорити всі хвилюючи питання. По-друге, це розумний (на мій погляд) баланс свободи та правил/кординів. По-третє, системний підхід до академічної програми. Під час карантину і навчання онлайн я не один раз захоплювалась тим, як зв‘язані навчальні матеріали з письма, читання, природи. Як одне «зашито» в інше, чим спрощується запам‘ятовування навчального матеріалу і наскільки цікаво занурюватись у тему, що вивчається (навіть мені, як людині, що супроводжує дитину в навчальному процесі). По-четверте, це гнучкість. Швидка адаптація до змін, готовність шукати нові альтернативи (швидкий перехід в онлайн під час карантину, тестування форматів навчання, програм та матеріалів...) І ще, що мене дуже «гріє» в просторі Спільношколи-це цікавість до... всього (дітей, науки, життя...) Багато вдячності відчуваю до колективу Спільношколуи та радію, що ми разом ❤️
Якщо ви зареєстрований користувач і хочете додати коментар то вам потрібно увійти, або ви можете додати коментар нижче анонімно.