Організація навчально-виховного процесу у школі грунтується на основних вікових особливостях дітей. Зміст навчального матеріалу супроводжує певний етап розвитку дитини, сприяє формуванню відповідних особистісних рис та якостей характеру. На кожному з етапів, при переході від першого семирічча до другого, від другого – до третього, суттєво змінюється як зміст, так і методи викладання. Освіта на перших двох ступенях базується на образно-інтегративному уявленні про навколишній світ, а на третому ступені викладання – на предметно-інформаційній методології, значна увага приділяється формуванню здатності до самостійного судження.
Педагогічним колективом навчального закладу на основі зарубіжного та вітчизняного досвіду у сфері вальдорфської педагогіки розроблено Програми для вальдорфських шкіл України для 1-11 класів.
Учні школи є учасниками культурно-історичних, творчих фестивалів, що проводяться між учнями вальдорфських шкіл України («Олімпійські ігри», м.Севастополь, «Культура Середньовіччя», м.Київ, «Театральне мистецтво», М.Дніпро, и т.п.).
Впроваджено факультативні курси – творчі майстерні для учнів старшої школи («Технологія миловаріння», «Літературний клуб», «Театральна студія», «Художня майстерня»), працюють гуртки.
З 9-го класу в школі організовано проходження учнями навчальних практик профільного спрямування з метою свідомого професійно-галузевого самовизначення.
Учні 10-го класу долучаються до пошукової індивідуальної проектної роботи, яка передбачає обрання теми, обґрунтування та теоретичну підготовку, практичну реалізацію, захист проекту.
Якщо ви зареєстрований користувач і хочете додати коментар то вам потрібно увійти, або ви можете додати коментар нижче анонімно.