Чим мотивувати дітей вивчати математику? Досягати певних результатів з предмету? Мати результативність на чергову атестацію!

Вже багато років мої учні беруть участь у незалежних олімпіадах. А почалось все з Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру». Потім я випадково натрапила на  предметні олімпіади, які організовує Інститут Розвитку Шкільної Освіти (ІРШО)  «Олімпус» и «Мультитест». Всі вищезазначені олімпіади виконуються учнями у школі, а потім відправляються вчителем на перевірку. Учні за результатами цих олімпіад отримують дипломи лауреатів, учасників, а також подарунки. Вчитель отримує диплом організатора олімпіади у школі.

Але час не стоїть на місці, і з’явилися Всеукраїнські предметні інтернет-олімпіади «На урок» та «Всеосвіта». Учні виконують олімпіадні завдання вдома, а результат і діти, і вчитель бачать відразу. Причому ці олімпіади можуть проводитися тільки за бажанням учнів та з усіх предметів. Учні за результатами цих олімпіад отримують дипломи переможців або сертифікати учасників. Вчитель отримує свідоцтво про підготовку переможців та подяку за активну участь.

Крім цього, мої учні отримують від мене заохочення – 10 балів на предметну сторінку за участь у олімпіаді (при правильному виконанні більше 50% завдань), а також додатково за перемоги (1 місце – 12 балів, 2 місце – 11 балів, 3 місце – 10 балів). Хочеться сказати колегам – не жалійте дітям оцінок!  Це також робота, яка має оцінюватися, навіть якщо ви знаєте, що їм допомагали.

За навчальний рік портфоліо моїх учнів поповнюється на 5-10 дипломів.

А я, як вчитель, маю гордість за своїх учнів, ділюся їх успіхами у мережі Фейсбук та дякую батькам за підтримку. А результат – позитивна мотивація до вивчення математики та маленький відсоток учнів, що мають початковий рівень навчальних досягнень з предмету.

А коли приходить час чергової атестації – маю в своєму арсеналі переможців олімпіад. Бо як відомо, на район від школи йде 1-2 учні від паралелі, і вірогідність перемог дуже маленька.