Освіта - проблема не окремо взятої країни

Шлях до змін в українській освіті. Висновки Ольги Слободянюк, директор в Школа І-ІІІ ступенів 292 імені гетьмана України Івана Мазепи, після приїзду Філіппа Граєра.

Дякую організаторам за цікаву зустріч із засновником всесвітньої освітньої платформи і соціального руху EDUShifts Фїліппом Граєром, що відбулася в рамках реформування cистеми освіти в Україні.

Філіпп Граєр не лише харизматичний оратор, він:
- організатор та засновник міжнародної спільноти учасників процесу трансформації освіти EDUShifts;
- ініціатор національних конференцій альтернативної освіти в Бразилії, розробник стратегії втілення змін до системи освіти та мислення в Бразилії, Аргентині, Болівії;
- співзасновник освітніх програм в Швеції, Німеччині, Австрії, Ізраїлі тощо, міжнародної освітньої платформи Вlosm.io.
Філіпп Граєр з проектам EDUShifts створює усі умови для зародження, розвитку та постійного оновлення освітніх технологій.

Основними мессиджами Філіппа є:

  1. Освіта - проблема не окремо взятої країни.

  2. Україна має у себе шукати рішення питань освіти та не рівнятися на інші країни ("фінська освіта не є ідеальна").

  3. Головне - "створити менталітет", який дозволить відбутися змінам. Трансформація менталітету.

  4. Не повинен існувати поділ: чи то за віком, чи за предметами.

  5. Потрібно вийти "за рамки".

  6. Кожен із нас одночасно вчитель й учень.

  7. Сьогодні ми маємо вчитися у дітей.

  8. Вільним має бути кожен, вільним має бути суспільство.

  9. Децентралізація!

  10. Перехід від EGOsistem до EKOsistem.

  11. Логіка. Відповідальність. "М'яка" непокора.

 

 

Ольга Слободянюк, директор Школа І-ІІІ ступенів 292 імені гетьмана України Івана Мазепи