Osvitanova.com.ua

Проілюструвати важливі події та наглядно продемонструвати їх розвиток у часі так, щоб учні все точно зрозуміли, – складно це чи просто? Дуже просто! Звісно, якщо використовувати для цього таймлайни, тобто стрічки часу. 

Таймлайни (від англ. Timeline – подорожувати) – інструмент, за допомогою якого можна проілюструвати розвиток подій у просторі та часі. Таким чином можна працювати з біографічними довідками, хронологіями, історіями різноматніх процесів та заходів.

Це максимально простий, зручний і зрозумілий формат подачі інформації, що сподобається учням будь-якого віку, і який підходить для більшості уроків. Увесь секрет у тому, що візуальний контент, який супроводжує стрічку часу, допомагає дітям послідовно все запам’ятовувати.

Ви можете зробити таймлайни самостійно, аби продемонструвати учням певну послідовність, а можете запропонувати їм створити таку шкалу самотужки як елемент самостійної чи групової роботи. Найбільш доречними такі завдання будуть вже наприкінці вивчення теми, а на етапі повторення вивченого матеріалу вони – ідеальні.

На яких уроках можна використовувати стрічки часу? Можливості майже безмежні! Географія, історія, література, біологія, правознавство, фізика, художня культура тощо. Головне дати дітям чітке завдання та пояснити, чого саме ви від них чекаєте. А дітям обов’язково сподобається!

Який вигляд повинні мати такі стрічки часу? За яким принципом їх створювати? Їх можна малювати, робити аплікації, користуватися спеціальними інтернет-ресурсами чи звичайним Word’ом. Пропонуємо вам приклади цікавих проектів таймлайнів, які ви можете створити разом з учнями!

Стрічки часу на уроках історії

Таймлайни на уроках біології

Стрічки часу на уроках літератури

Таймлайни під час вивчення та аналізу художніх творів

Стрічки часу для розповіді про себе 

Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram

Поширити у соц. мережах: