І справа не у ліні, а в переживаннях за своє майбутнє

Розслідування Guardian виявило, що в університетах Russell Group число спійманих на обмані студентів зросло на 40% з 2640 до 3721 між навчальним роком 2014-15 і 2016-17. Однак це явище не є притаманним лише для цих університетів, The Times повідомляє про понад 50 000 випадків шахрайства в період з 2013 по 2016 роки.

Дивлячись на поточний стан освіти у Великій Британії, така ситуація нікого не дивує. Оцінки стали важливіші, ніж інтелектуальний розвиток. Рахунки за навчання збільшилися, і багато студентів відчувають тиск одразу ж після навчання знайти роботу – багато хто з них навчаються у кредит. Таким чином університети перетворюються на екзаменаційні фабрики, а отримані вчені ступені слугують пропуском до вигідного джоб-оферу.

У Великій Британії у 2012 році була проведена реформа вищої освіти, наслідком якої стало підвищення плати за навчання до 9 тис. фунтів (найвища плата за навчання в Європі). Відносини між учнями та персоналом перейшли на інший рівень, від інтелектуального до ділового. Замість того, щоб зосередитися на якісних результатах, студенти думають про те, як оцінки будуть впливати на решту їх життя.

Оцінки студентів включаються в університетські рейтинги, що додає занепокоєння студентам, і тому вони й вдаються до шахрайства, аби оцінки були вищі… На цей факт варто зважити всім освітянам: замість того, щоб фіксуватися на підсумкових іспитах та загальних оцінках, краще зосереджуватися на інтелектуальному розвитку своїх вихованців, які, без сумніву, як більш гармонійні випускники принесуть більше користі на будь-якому робочому місці.

За матеріалами The Guardian

Адаптований переклад Анна Печерна, менеджер з комунікацій “Освіта Нова”