Чи бувало таке, що під час суперечки, слухаючи аргументи співрозмовника, ви розумієте, що щось в його словах не так? Але чітко зрозуміти в чому саме проблема не можете? А як наслідок, не можете швидко дати конструктивну відповідь?
Логіка – дисципліна, основним предметом якої є мислення. Це правила, які допомагають ефективно та вільно грати в мисленнєвий конструктор. Розбирати думки та судження на складові, та будувати нові. Дуже часто несподівані та неочевидні для себе та інших. Вона тренує дедукцію та індукцію: здатність на основі окремого випадку робити висновки про глобальне. І навпаки, від загального переходити до часткових випадків. Це допомагає бачити проблеми, неточності, нелогічності у висловлюваннях та діях інших. Захищати себе від маніпуляцій, пропаганди і неконструктивних дискусій у будь-якій сфері життя.
Заняття 1. Що таке логіка і навіщо вона нам потрібна? Як влаштований мисленнєвий процес? Про що говорить те, що наші думки неясні або суперечать одна одній? І як їх допрацювати? Як зрозуміти, що слова нашого опонента не мають під собою жодної підстави? І які можливі стратегії у такій ситуації?
Заняття 2. Базовий конструкт – поняття та його складові. Що робить цю конкретну річ саме цією конкретної річчю, а не іншою? Що в речі головне, а що - не дуже? У чому принципова відмінність учнів від викладачів?
Заняття 3. Що є спільного між речами, як ми можемо їх порівнювати? Чому властивості речі – це не самі речі. І чому люди це плутають? Які поняття збігаються між собою, а які ні? Яким чином це знання може допомогти в житті?
Заняття 4. Утворюємо з одних понять інші поняття. Боремося зі звичкою називати все чужими іменами – тренуємося знаходити та бачити істині.
Завдання 5. Розділяємо й володарюємо. За допомогою поняття “вид”, шукаємо і знаходимо помилки в тому, що люди робили до нас.
Заняття 6. Зв'язуємо поняття між собою. Отримуємо з одних суджень нові судження за допомогою магічного логічного квадрата.
Заняття 1. Що таке логіка і навіщо вона нам потрібна? Як влаштований розумовий процес? Що відбувається, якщо наші думки неясні, суперечать одна одній, а висловлювання, що мали б бути суперечливими насправді не виключають одне одного? Як реагувати, якщо слова нашого опонента не мають під собою жодної підстави?
Заняття 2. Базовий конструкт - поняття та його складові. Що робить цю конкретну річ саме цією конкретної річчю, а не іншою? Що в речі головне, а що - не дуже? У чому принципова відмінність Олега Вінника від Джареда Лето, а батьків від викладачів?
Заняття 3. Що є спільного між речами, як ми можемо їх порівнювати? Чому властивості речі - це не самі речі, і чому люди це плутають? Які поняття збігаються між собою, а які ні, і яким чином це знання може допомогти в житті?
Заняття 4. Утворюємо з одних понять інші поняття. Називаємо речі своїми іменами, а не чужими. Чому це важливо.
Завдання 5. Розділяємо й володарюємо. Виділяємо види усього, що тільки можемо уявити. Шукаємо і знаходимо помилки в тому, що люди робили до нас.
Заняття 6. Зв'язуємо поняття між собою. Отримуємо з одних суджень нові судження за допомогою магічного логічного квадрата.
Заняття 7. Змушуємо судження говорити та використовуємо цю інформацію проти них, отримуючи нове знання.
Викладач:
Анастасія Турпетко
Викладач філософії та логіки. Досвід роботи викладання для студентів Таврійського національного університету 5 років.
6 лекцій щосереди о 19:30 (1,5 год).
Вартість: 1800 грн.
Реєстрація на курс: https://goo.gl/forms/HQdqzMj81GY5GeUJ2
З питаннями щодо курсу, звертатись: maibutni.vechirnikursy@gmail.com
Усі анонси у нашому телеграм канал (Майбутні. Вечірні курси)