Майстер-клас "Медіація як шлях вирішення конфліктів"
💥 Конфлікти у школі – часте явище. Вони виникають між вчителями, дітьми, батьками та іншими учасниками освітнього процесу.
🤷Ми можемо безкінечно боротися з ними, а можемо просто навчитись їх вирішувати.
⏩Вам доводилось коли-небудь виступати у ролі посередника, незацікавленої сторони?
Нелегка справа, правда? Адже ми несвідомо займаємо позицію того конфліктуючого, чия точка зору нам ближча.
А як же можна відсторонитись, подивитись на ситуацію з боку та ще й допомогти?
💭Про це ми поговоримо 28 листопада під час вебінару «Медіація як шлях вирішення конфліктів».
Розглянемо:
- інструменти для вирішення конфліктів між різними типами конфліктуючих;
- як вчителеві чи психологу стати медіатором, третьою стороною, та навчитись допомагати;
- шляхи примирення конфліктуючих сторін та куди вони ведуть;
- методи для кращого розуміння інтересів усіх учасників конфлікту;
- способи вирішення проблеми.
🎙️Вебінар проводить Ірина Лагода (Ирина Лагода) - медіатор, практичний психолог, педагог, тренер, керівник психологічної служби початкової школи КМДШ, автор та викладач навчального курсу «Школа тьютора», курсу «Future.You» для підлітків.
🗓️Дата проведення: 28.11.2018, середа
⌚Час проведення: 17:00 - 19:00
📝Реєстрація за посиланням: https://goo.gl/forms/P9sJ6Uv4cQXfjYR73
🏷️Вартість участі у вебінарі – 100 грн.
Оплата здійснюється на карту Приватбанку попередньо.
Реквізити для сплати:
Отримувач - Жигінас Ліна Григорівна
Номер карти: 5169330510242867
У призначенні платежу вказуйте Ваше прізвище, ім'я та дату події, за яку оплачуєте.
📃Квитанцію про оплату або скріншот ОБОВ'ЯЗКОВО відправляйте на е-mail: [email protected] або Viber: (067) 326 49 40.
Після отримання нами квитанції на Вашу електронну адресу надійде підтвердження реєстрації та посилання-запрошення у вебінарну кімнату.
Телефон для довідок: (067) 326 49 40 – Іванна
#insight #вчимосявчити #медіація #конфлікт
Якщо ви зареєстрований користувач і хочете додати коментар то вам потрібно увійти, або ви можете додати коментар нижче анонімно.